Hallo,
Ik ben eindelijk ingetrokken in mijn nieuwe appartement
Nu wil ik deze graag verijken met een mooie 4K TV, voor gaming en het kijken van films/series. Zelf heb ik als wat research gedaan naar televisies en dit zijn concreet de eisen waraan de TV moet voldoen:
- 4K voor mooie scherpe beelden
- Smart TV voor gebruiks gemak
- 55inch voor een mooi groot kijk veld
- minimaal 100hz refresh rate voor mooie soepele beelden
Nu is mijn enige twijfel alleen nog: QLED (LCD) of OLED.
begrepen heb ik dat de OLED TV mooiere beelden geven in donkerdere kamers dan de LCD's, vooral bij zwarte kleuren.
QLED is daarin tegen weer beter in lichtere kamers omdat het meer licht genereerd vanuit het scherm. (Dit is wat ik er van begrepen heb)
Nu zal ik zelf voornamelijk in de donkere uren echt bezig zijn met het spelen van een game of het kijken van een film.
Mijn hoofd vraagen zijn:
Is de LG OLED55B8PLA (999 euro) de 300 Euro meer waard tegenover de LG 55SK8000PLB (683 euro)?
Wat is het verschil tussen de Sony KD-55XF8505 (899 euro) en de LG OLED55B8PLA (999 euro)
aangezien het prijsverschil maar 100 euro is
Zijn er andere alternatieven die geschikt zijn voor mijn wensen.
Ik heb zelf drie modellen uitgekozen die aan mijn eisen voldoen:
Ik ben eindelijk ingetrokken in mijn nieuwe appartement
Nu wil ik deze graag verijken met een mooie 4K TV, voor gaming en het kijken van films/series. Zelf heb ik als wat research gedaan naar televisies en dit zijn concreet de eisen waraan de TV moet voldoen:
- 4K voor mooie scherpe beelden
- Smart TV voor gebruiks gemak
- 55inch voor een mooi groot kijk veld
- minimaal 100hz refresh rate voor mooie soepele beelden
Nu is mijn enige twijfel alleen nog: QLED (LCD) of OLED.
begrepen heb ik dat de OLED TV mooiere beelden geven in donkerdere kamers dan de LCD's, vooral bij zwarte kleuren.
QLED is daarin tegen weer beter in lichtere kamers omdat het meer licht genereerd vanuit het scherm. (Dit is wat ik er van begrepen heb)
Nu zal ik zelf voornamelijk in de donkere uren echt bezig zijn met het spelen van een game of het kijken van een film.
Mijn hoofd vraagen zijn:
Is de LG OLED55B8PLA (999 euro) de 300 Euro meer waard tegenover de LG 55SK8000PLB (683 euro)?
Wat is het verschil tussen de Sony KD-55XF8505 (899 euro) en de LG OLED55B8PLA (999 euro)
aangezien het prijsverschil maar 100 euro is
Zijn er andere alternatieven die geschikt zijn voor mijn wensen.
Ik heb zelf drie modellen uitgekozen die aan mijn eisen voldoen:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Televisies | LG 55SK8000PLB Zwart | € 683,01 | € 683,01 |
1 | Televisies | LG OLED55B8PLA Zwart | € 999,- | € 999,- |
1 | Televisies | Sony KD-55XF8505 Zwart | € 899,- | € 899,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.581,01 |