Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:42
Crash Team Racing Nitro-Fueled.

Doelstelling van dit topic:

De topic is bedoeld voor het spel Crash Team Racing Nitro-Fueled om de ervaringen te delen of om met mensen samen te spelen.

Aangezien er nog geen topic was over het spel Crash Team Racing Nitro-Fueled hierbij aangemaakt.

Release Date

21 Juni 2019

Geef vol gas met Cras Team Racing Nitro-Fueled. Dit is de authentieke CTR-ervaring plus een hele hoop extra's, nu volledig geremasterd en maximaal opgevoerd: - Start je motoren met de originele speltypen, personages, banen, power-ups, wapens en besturing - Drift naar de overwinning in extra karts en banen die niet in de originele game zaten - Race online met vrienden en crash je tegenstanders in het online klassement In Crash Team Racing Nitro-Fueled beleef je intense races tegen felle tegenstanders. Het is de CTR waar je van houdt, maar dan in de hoogste versnelling..

:)

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02
Iemand een idee of je met bijvoorbeeld met een friend online kan, tegen andere mensen online?

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-08 10:11
Maichel schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:38:
Iemand een idee of je met bijvoorbeeld met een friend online kan, tegen andere mensen online?
Yup!
"Je kunt Crash Team Racing Nitro-Fueled zowel online als offline spelen in single- en multiplayer modus. En in dat laatste geval kent de game gelukkig net als vroeger ook een mogelijkheid om met vier man via splitscreen er op los te racen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Ja ok...maar ik bedoel meer:

- Je joined samen met een online vriend (via Party)
- En met die online vriend ga je tegen andere mensen online

Neem aan dat dit kan, maar kan het niet zo direct vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:29
Kijk er toch naar uit! Vroeger veel gespeeld en leuk om thuis op de bank tegen vrienden te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:47

Bluebe

Roar

Vroeger veel gespeeld op de PS1, was erg leuk! Alvast een Pre-order gedaan voor de PS4, ben er erg benieuwd hoe leuk het is vergeleken met bijv. Mario Kart 8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 15:50
Bluebe schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:32:
Vroeger veel gespeeld op de PS1, was erg leuk! Alvast een Pre-order gedaan voor de PS4, ben er erg benieuwd hoe leuk het is vergeleken met bijv. Mario Kart 8.
My thoughts exactly.. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sten123
Verwacht zelf wel flink wat uren online speelplezier. Ook de singleplayer was toendertijd leuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:11
Ik ga hem ook kopen! Hier ben ik mee opgegroeid vroeger. Kijken of ik mijn zoontje hier ook warm voor kan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sten123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:30

s0kkie

Cowabunga

Mijn pre-order staat al sinds februari en morgen dan eindelijk binnen en scheuren maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:43
heb de game ook echt kapot gespeeld op de ps1 destijds.

Ik zit nu alleen heel hard te twijfelen om het te halen op de switch of xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hier net op de mat gevallen, straks eens proberen. Ben erg benieuwd. Jeugdsentiment dit :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Hier moet de post nog komen. Zoonlief (5 jaar) had vandaag extra lang uitgeslapen vertelde die voor het spelletje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:19
Voor het eerst dat ik het jammer vind dat ik geen console meer heb.

Vind het wel iets minder clean en duidelijk dan het origineel als ik naar de baan en aankleding kijk.

Hopelijk fixen ze de exploits met het boost syteem een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Net ff snel 2 rondjes gereden, maar man... het is veel lastiger dan wat ik in mijn geheugen had. Eerste race ging prima, maar die 2e was echt chaos en ik was niet eens eerste xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LichtBruisend
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 25-10-2024

LichtBruisend

Licht gemineraliseerd

Erg leuk, veel gespeeld op de ps toentertijd. Ben nu wel aan het twijfelen of ik hem voor de PS4 koop of toch voor de Switch... Wat hebben jullie gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
pas crash bandicoot uitgespeeld, maar man door de ellende, stress en irritaties heb ik 5 jaar minder te leven. toch heb je weer zin in die verslavende gameplay...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
LichtBruisend schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:21:
Erg leuk, veel gespeeld op de ps toentertijd. Ben nu wel aan het twijfelen of ik hem voor de PS4 koop of toch voor de Switch... Wat hebben jullie gedaan?
PS4 vanwege betere graphics, zeker als je met z'n 4en wilt spelen... dan stort de FPS helemaal in op de Switch :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik heb hem ook voor de PS4 gehaald. Origineel nooit gespeeld en moet erg wennen aan het driften, maar ziet er leuk uit. Doet mij een beetje denken aan Diddy Kong Racing voor de N64. Alleen jammer dat een redelijk aantal characters unlocked moeten worden met die coins in plaatst van prestaties.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Die van mij is helaas niet bezorgd vandaag. Jammer, maar hopelijk morgen lekker gassen. Ik heb de afgelopen week de N. Sane Trilogy uitgespeeld, was ook tof en pure nostalgie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Vandaag kunnen spelen en het is toch echt weer ouderwets genieten. Na een uurtje had ik de powerdrift weer helemaal onder de knie en vloog ik de baan over. Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-09 05:24
30 FPS, heb Sonic racing op de switch en Het is even wennen voor de ogen als je Mario kart gewend ben met 60FPS Blast processing power.

Nou las ik dat CTR ook op de PS4 maar 30 FPS heeft, dikke faal :O. Maak dan het spel iets minder mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
@Bintzak Ik was er ook huiverig voor maar het is prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik speel altijd heel graag met mijn partner mario kart 8 online. Dus online splitscreen (couch coop). Ik heb gelezen dat dit bij crash nog niet kan.... Gaan ze dit nog veranderen in de toekomst? Want online gameplay is toch wel heel veel leuker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Bintzak schreef op zondag 23 juni 2019 @ 08:56:
30 FPS, heb Sonic racing op de switch en Het is even wennen voor de ogen als je Mario kart gewend ben met 60FPS Blast processing power.

Nou las ik dat CTR ook op de PS4 maar 30 FPS heeft, dikke faal :O. Maak dan het spel iets minder mooi.
Je merkt er niks van. Zou zonde zijn als je daarom de game moet missen. Je kunt het wat mij betreft ook niet vergelijken met Sonic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Speelt lekker weg, zit al op iets van 29% ondertussen. Dat driften was in het begin wel enorm tegennatuurlijk, maar het went wel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
DennusB schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:25:
Speelt lekker weg, zit al op iets van 29% ondertussen. Dat driften was in het begin wel enorm tegennatuurlijk, maar het went wel :P
Zolang je dat driften niet kan geraak je gewoon niet verder in die Sewer-level op classic-niveau.
Ofwel doe ik iets heel erg verkeerd :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Het ging mij echt veel beter af toen ik van Crash afgestapt was en een full-speed character ging spelen. Het driften gaat inmiddels ook wel goed, al vind ik het soms nog steeds vreemd dat hij niet wil beginnen met een drift. Oefening baart kunst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Seroczynski schreef op maandag 24 juni 2019 @ 12:59:
Het ging mij echt veel beter af toen ik van Crash afgestapt was en een full-speed character ging spelen. Het driften gaat inmiddels ook wel goed, al vind ik het soms nog steeds vreemd dat hij niet wil beginnen met een drift. Oefening baart kunst.
Huh? Er zit echt snelheidsverschil tussen de karakters? Dat wist ik niet.... hoe zie ik welke het snelst is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
DennusB schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:01:
[...]

Huh? Er zit echt snelheidsverschil tussen de karakters? Dat wist ik niet.... hoe zie ik welke het snelst is?
Als je een character kiest dan staan er drie statistieken linksbovenin. Even uit mijn hoofd zijn dat Speed, Acceleration en Grip. Als je deze niet ziet dan staat er linksbovenin welke knop je drukken moet om het wel te kunnen zien.

Hoe groter het character hoe groter de kans dat je de goede hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Seroczynski schreef op maandag 24 juni 2019 @ 13:40:
[...]

Als je een character kiest dan staan er drie statistieken linksbovenin. Even uit mijn hoofd zijn dat Speed, Acceleration en Grip. Als je deze niet ziet dan staat er linksbovenin welke knop je drukken moet om het wel te kunnen zien.

Hoe groter het character hoe groter de kans dat je de goede hebt :)
Thanks. Straks eens even kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:39
Tiny Tiger en Dingodile zijn de karakters die de hoogste snelheid hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:30

s0kkie

Cowabunga

Speelt echt heerlijk weg deze game. Het driften is inderdaad wel lastig, maar heb tot nu toe alles kunnen winnen zonder driften.
Heel frustrerend als je 1st bent en je krijgt een raket op je ass, de animatie duurt naar mijn idee veel te lang voor dat je weer verder kan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
ArieR schreef op maandag 24 juni 2019 @ 14:50:
Tiny Tiger en Dingodile zijn de karakters die de hoogste snelheid hebben.
Dingodile is het character waar ik nu mee speel (Adventure mode). Gaat echt veel beter dan met Crash, hoeft niet te betekenen dat dat zo is voor iedereen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik speel vooral met N. Gin. Adventure mode heb ik inmiddels uitgespeeld, maar ik ga nog wel de CTR en Relic races doen ervan. Powerslides gaan lekker, nu nog alle shortcuts ontdekken.

Ook moet ik nog gaan beginnen aan de Nitro Kart banen. Het is jammer dat ze daar geen adventure mode van hebben gemaakt!

De oudste van vijf is er overigens wel helemaal weg van. In easy mode lukt het hem makkelijk om eerste te worden.

[ Voor 16% gewijzigd door vinom op 24-06-2019 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:03
Snap dat driften nog steeds niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Blik1984 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:57:
Je moet springen, en als je dan in de lucht een richting aangeeft kan je op het moment dat je de grond weer raakt beginnen.

Althans, ik geloof dat dat het is. In tegenstelling tot in MK8D waar je gewoon springt en direct kan beginnen. Af en toe start de drift niet in CTR, en waarom dat is is mij ook nog niet helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
Over het algemeen wil je een drift in en dan tegen stuur geven zodat je enigszins rechtdoor gaat en dan als de bocht er aan komt ineens mees turen de bocht in om scherp te kunnen sturen.

Verder belangrijk om de timing van de boosts tijdens de drift goed te krijgen. Hoe beter je die doet hoe sneller je gaat.

Om in een drift te komen eerst springen en dan voldoende scheef gaan dat als je neerkomt je kan gaan driften.

Verder is dat allemaal kennis uit het origineel. Heb helaas geen huidige generatie console. Misschien dat ik er toch een moet gaan kopen. Vroeger zo veel plezier aan ctr gehad. Eindeloos time trails en op zoek naar betere afsnijwegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
Vind het spel erg leuk en met een groepje ook zeker vermakelijk.

Wel aantal dingen:
- Verschil in niveau is erg groot (adventure)
- De characters verschillen teveel waardoor sommige nooit gebruikt gaan worden terwijl ze wel leuk zijn.
- Online kun je de AI niet uitzetten als je met een groepje van 4 wilt spelen.
- Private server zou leuk zijn als je zelf een selectie tracks kan kiezen die automatisch verder gaat.
- Overzicht of aantal wins zou leuk zijn als dat te zien is.
- Nu zie je highscores die eigenlijk nergens op slaan, zou leuk zijn je friendlist ofzo hier ook te zien is.
- Driften is nu te belangrijk gemaakt.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Derbiss
Hoe ik het zie:
- in een bocht omhoog springen en ingedrukt houden (via in mijn geval R1)
- wachten tot je uitlaat zwarte rook begint te geven of naar je meter kijken
- de tegengestelde knop (in dit geval dus L1) ingedrukt houden en je ziet rood vuur uit je uitlaten komen
en je drift

tenzij ik me vergis :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Zeer vermakelijke game tot op heden (op PS4). De adventure mode op medium begonnen. Redelijk snel doorheen gegaan. In het begin wat moeite met de controls (voormalig Mariokart 8-speler) maar nu voelt alles zeer vertrouwd. Ik speel na het behalen van alle skins eigenlijk alleen nog maar met Penta (opmerkelijk genoeg een zwaargewicht). Ben nu bezig om alle Relic challenges op platinum te halen (voor de Platinum paint job). Na wat oefening en tijd zijn deze uiteindelijk wel te doen. Daarna beginnen aan de time trials en adventure mode op hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
Kevaai schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:07:
Zeer vermakelijke game tot op heden (op PS4). De adventure mode op medium begonnen. Redelijk snel doorheen gegaan. In het begin wat moeite met de controls (voormalig Mariokart 8-speler) maar nu voelt alles zeer vertrouwd. Ik speel na het behalen van alle skins eigenlijk alleen nog maar met Penta (opmerkelijk genoeg een zwaargewicht). Ben nu bezig om alle Relic challenges op platinum te halen (voor de Platinum paint job). Na wat oefening en tijd zijn deze uiteindelijk wel te doen. Daarna beginnen aan de time trials en adventure mode op hard.
Pff dat klinkt als echt werken :O >:)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
s0kkie schreef op maandag 24 juni 2019 @ 15:34:
Speelt echt heerlijk weg deze game. Het driften is inderdaad wel lastig, maar heb tot nu toe alles kunnen winnen zonder driften.
Heel frustrerend als je 1st bent en je krijgt een raket op je ass, de animatie duurt naar mijn idee veel te lang voor dat je weer verder kan :(
Dan speel je op Easy. Ga je naar Medium dan wordt je al flink aangepakt. Ik ben dan al blij als ik een keer derde eindig. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevaai
Ricloo86 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:26:
[...]

Pff dat klinkt als echt werken :O >:)
Op bepaalde momenten zal het zo voelen. Maar ik houd wel van een beetje uitdaging.
doobieters schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:27:
[...]

Dan speel je op Easy. Ga je naar Medium dan wordt je al flink aangepakt. Ik ben dan al blij als ik een keer derde eindig. ;)
Op medium lig ik nu ook al een straatlengte voor. Er wordt veel geklaagd over rubberbanding. Maar daar is eigenlijk geen sprake van. Je moet altijd proberen om je boost te 'chainen' door middel van drifts, jumps en speed pads.

[ Voor 53% gewijzigd door Kevaai op 25-06-2019 11:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iMac93
  • Laatst online: 23-12-2024

iMac93

PSN & Steam: mcmeerbeek

Voor diegene die Penta Pinguin (max speed character) nog niet unlocked hebben, zo kan je hem unlocken:

To unlock Penta Penguin, you must input a code in the Main Menu Title Screen (where it says Adventure, Local Arcade, Online etc) and enter the following code:

PS4: Hold L1+R1, press Down, Right, Triangle, Down, Left, Triangle, Up
Xbox One: Hold LB+RB, press Down, Right, Y, Down, Left, Y, Up
Nintendo Switch: Hold L+R, press Down, Right, X, Down, Left, X, Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
iMac93 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 13:50:
Voor diegene die Penta Pinguin (max speed character) nog niet unlocked hebben, zo kan je hem unlocken:

To unlock Penta Penguin, you must input a code in the Main Menu Title Screen (where it says Adventure, Local Arcade, Online etc) and enter the following code:

PS4: Hold L1+R1, press Down, Right, Triangle, Down, Left, Triangle, Up
Xbox One: Hold LB+RB, press Down, Right, Y, Down, Left, Y, Up
Nintendo Switch: Hold L+R, press Down, Right, X, Down, Left, X, Up
Heeft dit geen invloed op de saves ed?
Of is het gewoon een extra'tje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMac93
  • Laatst online: 23-12-2024

iMac93

PSN & Steam: mcmeerbeek

Gewoon een extra :) Zat ook in de originele CTR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
iMac93 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 15:34:
Gewoon een extra :) Zat ook in de originele CTR.
AHzo.
Maar Tiny heeft dacht ik toch ook maximale snelheid?
Of mist hij een blokje (of 2)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Derbiss schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 16:12:
[...]

AHzo.
Maar Tiny heeft dacht ik toch ook maximale snelheid?
Of mist hij een blokje (of 2)?
Als je bij het select character scherm bent kan je (via R1 op de PS4) de characters indelen naar klasse: beginner, intermediate en advanced. De advancedklasse, waar Tiny ook deel van uitmaakt, bezit de maximale snelheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:49
Hey hier had ik geen topic van verwacht. Dit was altijd mijn favo kartgame (ja incl. Sonic en Mario)

Helaas heb ik nu echt een te grote backlog dus ik pik hem iets later op.

Hoe is de Switch versie in local mp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Inmiddels flink wat tijd in de game zitten.

Arcade mode bijna uitgespeeld en sommige levels zijn toch wel weer lastig. vooral de tijdraces.
Het is zelfs zo leuk dat mijn vriendin nu ook de controller pakt en zit te gamen(wel mario kart gespeeld).

Online ook al wat potjes gespeeld maar dit is toch wel een stuk moeilijker omdat je graag de competitie wil aangaan met de andere spelers ga je sneller fouten maken.

Tis weer zoals vanouds en zeer vermakelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 10:17
vroeger helemaal gek gespeeld deze game. Vind hem nu echt pittig. Ik speel op medium maar twijfel om naar easy te gaan. Kan bij sommige levels gewoon weg nog niet 1e worden. Ik denk dat ik het driften niet goed onder de knie heb. Nog even flink oefenen dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
Yep, medium is prima te doen zodra je het driften goed onder de knie hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Hoe is de multieplayer op de switch Twijvel tussen deze en mario kart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamarty
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-04 22:16
Hoi, ik heb deze game op PS4 maar hoe kun je het spel omzetten van medium naar easy (adventure mode) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
thamarty schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:10:
Hoi, ik heb deze game op PS4 maar hoe kun je het spel omzetten van medium naar easy (adventure mode) ?
wil niet volgens mij. Kun je niet een nieuwe adventuremode starten en dan op easy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thamarty
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-04 22:16
Ga ik proberen dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derbiss
Klopt, ik heb nu dus 3 savegames
- orgineel maar net iets te pittig :(
- nitro op easy maar net iets te makkelijk
- nitro op medium - eens je de boost kan..hoewel die voorlaatste level me al een lang tijdje bezighoudt (in de wolken).. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Zit op 79 % van de trophy's.

Eerst adventure op easy gedaan 100 %
Heb nu de eerste baas verslaan op hard.

Vooral bezig met de time trails nu.
Enige trophy dat ik last mee heb is die raket stoppen.
Nochtans al paar keer mijn tnt laten vallen maar zal nog niet de juiste timing hebben.

Voor de rest toch een zalige game, eens dat driften lukt dan geniet je ervan.
De zware momenten zullen nog wel komen als ik oxide zijn tijd moet verslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
KBE91 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 16:52:
Zit op 79 % van de trophy's.

Eerst adventure op easy gedaan 100 %
Heb nu de eerste baas verslaan op hard.

Vooral bezig met de time trails nu.
Enige trophy dat ik last mee heb is die raket stoppen.
Nochtans al paar keer mijn tnt laten vallen maar zal nog niet de juiste timing hebben.

Voor de rest toch een zalige game, eens dat driften lukt dan geniet je ervan.
De zware momenten zullen nog wel komen als ik oxide zijn tijd moet verslaan.
Zou even stoppen met de time trials. Er is een bug die je save file breekt als je te veel time trails speelt. Deze bug wordt woensdag gepatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Ike. schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 18:04:
[...]

Zou even stoppen met de time trials. Er is een bug die je save file breekt. Deze bug wordt woensdag gepatched.
Dankje voor dit te melden.
Even iets anders spelen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
KBE91 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 18:14:
[...]

Dankje voor dit te melden.
Even iets anders spelen dan maar.
Online en story kan je gewoon spelen. Bug zou alleen bij de time trials kunnen voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
https://www.psx-sense.nl/...pdate-komt-uit-op-3-juli/
Crash Team Racing: Nitro-Fueled ontvangt een behoorlijke update op woensdag aanstaande die ook een belangrijke bug oplost. Sommige mensen die de game op de PS4 spelen hebben namelijk last van het feit dat hun save data corrupt kan raken. Dit is vrij ernstig en dus gaat de ontwikkelaar dit oplossen. De bug heeft te maken met het opslaan van te veel ‘race ghosts’ voor de Time Trials.

Daar blijft het niet bij, naast een grote bugfix komt men ook met de Grand Prix content zodat je kunt beginnen met het verdienen van Nitro Points. Dit gaat samen met de nieuwe track “Twilight Tour”, die beschikbaar is in Local Arcade en online modi. Het Grand Prix Menu gaat leaderbords bevatten zodat je kunt zien wat er nog nodig is om hoger op de ladder te kunnen klimmen.

Zoals verwacht breiden ze ook de Pit Stop uit met skins, personages, karts, paint jobs, wheels en nog veel meer. Voor een volledig overzicht van alles wat deze patch doet check je de vrijgegeven informatie van Activision hieronder.
Zie link voor patch notes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Heel fijn, ik had de "normale" versie (lokaal) binnen een week uitgespeeld. Dus wat extra content is zeker welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Je kan niet met 2 man online of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Nee

[ Voor 94% gewijzigd door Kevaai op 08-07-2019 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Moet zeggen dat die update van vorige week wel wat leuke dingen heeft toegevoegd :) Kan ik weer ff lekker spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
wat een gemiste kans zeg! heb hem zo goed als uitgespeeld en als je dan online wilt met zijn twee dan kan dat niet. Echt zonde vind ik :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
  • Nu online
harrybeuker schreef op maandag 8 juli 2019 @ 22:16:
[...]

wat een gemiste kans zeg! heb hem zo goed als uitgespeeld en als je dan online wilt met zijn twee dan kan dat niet. Echt zonde vind ik :(
Heb goede hoop dat dit nog komt. Aangezien er een bug is waarbij sommigen al wel samen online kunnen racen. Ik denk dat ze wat druk van de servers willen halen in de beginfase en dit later nog gaan toevoegen.

[ Voor 12% gewijzigd door doobieters op 10-07-2019 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
Afgelopen weekend bij een vriend op de switch kunnen spelen. Even samen de story line op hard uitgespeeld in een avondje (alleen races, geen CTR chalange/relics).

Heel veel plezier gehad maar wel wat haperingen tijdens het spelen. Vooral tijdens of vlak na de start.
Hebben andere consoles hier ook last van of is dit echt alleen de switch?

Weet nu zeker dat ik een playstation ga aanschaffen. Twijfel alleen nog tussen wel of niet de pro versie. Is er hier iemand die op de normale/slim playstation 4 speelt en draait dat soepel?

Heb geen 4K TV en verder niet van plan veel spellen te gaan kopen dus zie verder geen voordeel in de pro halen gezien het prijsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Dit spel speelt prima op de PS4 (heb geen pro)
Ik heb geen last van ‘haperingen’

[ Voor 30% gewijzigd door Ike. op 22-07-2019 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR46
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 20:02
Hoe is de multiplayer optie (offline), zoals vanouds? Lekker oldskool en veel lol?

Twijfel om deze game aan te schaffen, specifiek voor de multiplayer (offline) optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevaai
RR46 schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 10:12:
Hoe is de multiplayer optie (offline), zoals vanouds? Lekker oldskool en veel lol?

Twijfel om deze game aan te schaffen, specifiek voor de multiplayer (offline) optie.
De offline-multiplayer bestaat uit, Single Races, Cup Races (vergelijkbaar met de cups van Mario Kart 8 ) en Battle modus (5 verschillende). Je kan met maximaal 4 lokale spelers spelen.

De online-multiplayer heeft niet veel om het lijf. Je kan enkel tegen vrienden of tegen onbekenden racen. Er is geen ranking.

Ik speel momenteel op de PS4. Ik ervaar af en toe wat problemen met matchmaking (peer-to-peer). Daarnaast dient Beenox nog wat te doen aan het racen an sich. De item drop is wat ongebalanceerd:
- In het begin van de race al Warb Orbs en N.Tropy Clocks;
- Warb Orbs die veel te langzaam gaan;
- Masks voor de koploper;
- Tracking Missiles die hun doel compleet missen of niet kunnen volgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Kevaai op 24-07-2019 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
Het is rustig hier :)
Ik vind het nog steeds een ontzettend tof spel. Ik speel vooral online en ondanks dat ik nagenoeg altijd in de top 4 eindig, blijft het leuk. De uitdaging voor mij zit hem vooral om de baan zo goed mogelijk te kunnen rijden.

Binnenkort start er weer een nieuwe Grand Prix: Back N. Time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
vinom schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 12:45:
Het is rustig hier :)
Ik vind het nog steeds een ontzettend tof spel. Ik speel vooral online en ondanks dat ik nagenoeg altijd in de top 4 eindig, blijft het leuk. De uitdaging voor mij zit hem vooral om de baan zo goed mogelijk te kunnen rijden.

Binnenkort start er weer een nieuwe Grand Prix: Back N. Time.
Geen tijd om te posten hier, moest spelen...

Vrijdag avond PS4 gekocht. Vrijdag nacht alle races in hard mode story gehaald. Zaterdag avond alle trophys gold (op 4 na) en heb zondag en maandag weinig gespeeld maar wel bijna alle CTR coins intussen. Die crystal challenges worden nog lastig.

Verder super gaaf en moet nog beginnen met de time trails, dat was vroeger ook een mooie uitdagen om ze allemaal 2 sterren te halen (wel gelukt vroeger, maar nu zijn er meer banen).

Online nog niet aan begonnen. Vertrek volgende week op vakantie en kijk als ik terug kom wel eens of ik het abbonement de moeite waard vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
Ik speel het spel ook nog met enige regelmaat. Heb alle Grand Prix items unlocked, alle platinum relics behaald, Adventure mode op Hard uitgespeeld, en alle Oxide Time Trials van de CTR-banen behaald. Door het online grinden van Wumpa-coins ben ik nog niet toegekomen aan de Time Trails van de CNR-banen. Ik hoopte dat er meer tijd tussen de Grand Prix' zat om deze te voltooien. Een echte uitdaging zal het niet meer zijn. Zit bij veel circuits al ongeveer 20 tot 30 seconden onder de tijd van Oxide (zonder glitch te gebruiken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:20
wil het spel ook graag nog kopen maar na het lezen van onderstaande bericht zeg ik bekijk het maar:

https://gamersnet.nl/5282...acties-crash-team-racing/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:49
RenaldoN schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 14:56:
wil het spel ook graag nog kopen maar na het lezen van onderstaande bericht zeg ik bekijk het maar:

Ga nog even aankijken of ze het ook moeilijker maken om het zonder echt geld te unlocken, maar ik zal het zeker niet meer op korte termijn kopen. Remaster... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
RenaldoN schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 14:56:

Beakzz schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 15:29:
[...]

Ga nog even aankijken of ze het ook moeilijker maken om het zonder echt geld te unlocken, maar ik zal het zeker niet meer op korte termijn kopen. Remaster... :+
Zo lang het alleen cosmetisch is kan het mij niks schelen. Zo lang alle nieuwe banen en opties wel gewoon gratis blijven zie ik er niet echt een probleem in.

CTR is toch altijd een spel geweest waarin het vooral om het competative deel gaat. Wat maakt het uit hoe mensen er uit zien?

Het is overigens wel meer dan alleen een remaster. Het maakt alle CNK banen eindelijk gewoon speelbaar zonder de waardeloze physics van CNK en voegt ook nog enkele nieuwe banen en spelmodussen toe aan het origineel.

[ Voor 11% gewijzigd door Philip Ross op 31-07-2019 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
Intussen hard mode op 101% en oxide overal verslagen (ik weet het, schande dat ik er zo lang over heb gedaan) en tijd om te beslissen of ik een PS Plus abbo ga kopen.

Hoe is de online experience? Zijn er nog steeds zo veel problemen als bij de launch of speelt het gewoon lekker tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik zou zeggen 8 op de 10 potjes speelt gewoon heerlijk weg, het andere is een disconnect zodra de race gaat starten. Plus het is leuk dat je mee kunt doen aan de Grand Prix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
vinom schreef op zondag 8 september 2019 @ 10:51:
Ik zou zeggen 8 op de 10 potjes speelt gewoon heerlijk weg, het andere is een disconnect zodra de race gaat starten. Plus het is leuk dat je mee kunt doen aan de Grand Prix.
De Grand Prix kan gelukkig ook zonder PS Plus maar het is wel moeilijk om alle rewards te halen als je alle online missies niet kan doen.

Is de balans met items en baankeuze ook goed? Daar hoorde ik in het begin ook wel klachten over.

Ben wel heel benieuwd hoe mijn niveau is tegenover anderen online. Ik heb gisteren de laatste 6 oxide tijden gedaan op Nitro kart banen die ik nauwelijks kende en dat koste maar een paar uur maar als ik mijn tijden vergelijk met online high scores ziet er een stuk minder positief uit.

EDIT: Gisteren toch maar een 14 dagen proef abbo gestart. Speelt inderdaad echt lekker. Leuke competitie en voldoende spanning. En met mijn niveau valt het gelukkig ook wel mee. Eindig vrijwel altijd bij de bovenste 4 en weet ook aardig wat te winnen (mijn allereerste online race direct gewonnen).

Je krijgt ook lekker veel coins met 2x weekend bonus en 5x wumpa time bonus.

[ Voor 19% gewijzigd door Philip Ross op 09-09-2019 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
sinds een week verslaafd aan deze game. het spel ziet er erg kleurrijk uit op mijn oled in hdr, echt mooi om te zien. tot nu toe speel ik op easy, maar de moeilijkste graad is denk ik 'gooi-je-scherm-kapot' mode :P

wat is die '10%' eigenlijk die op de iconen staan?

[ Voor 12% gewijzigd door Farabi op 08-10-2019 10:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Philip Ross
Hamazaki schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:46:
sinds een week verslaafd aan deze game. het spel ziet er erg kleurrijk uit op mijn oled in hdr, echt mooi om te zien. tot nu toe speel ik op easy, maar de moeilijkste graad is denk ik 'gooi-je-scherm-kapot' mode :P
De moeilijkste graad is wel een uitdaging ja. Ook voor mensen die vroeger veel gespeeld hebben. Zeker de crystal challenges en relics kunnen flink moeilijk zijn.

Maar met een beetje oefening en als je het power sliden goed onder controle hebt valt het wel mee. Het is zeker niet onmogelijk moeilijk. Ook de U-turn techniek helpt echt enorm veel en zou ik zeker even aanraden om op te zoeken op youtube.

De echte uitdaging zat altijd in de time trails en het verslaan van Oxide daarin en ook daar zitten nu echt weer een paar flink moeilijke tussen.
wat is die '10%' eigenlijk die op de iconen staan?
Bonus punten voor de nitro balk in grand prix.

Maximale bonus is 50% (10% character, 15% skin voor character, 10% kart, 5% kleur kart, 5% wielen, 5% decal al sik het goed heb.

[ Voor 14% gewijzigd door Philip Ross op 08-10-2019 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
@Philip Ross ik zie termen voorbij komen die ik niet ken :9 wat is oxide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
Hamazaki schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:56:
@Philip Ross ik zie termen voorbij komen die ik niet ken :9 wat is oxide?
De eindbaas van de story mode. N. Oxide.

In time trails als je snel genoeg bent kan je de geest van N. Tropy unlocken. Als je die verslaat unlock je de geest van N. Oxide. Die geest verslaan is altijd de ultieme uitdaging geweest en het moeilijkste onderdeel van de platinum trophy op PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Philip Ross schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 10:58:
[...]

De eindbaas van de story mode. N. Oxide.

In time trails als je snel genoeg bent kan je de geest van N. Tropy unlocken. Als je die verslaat unlock je de geest van N. Oxide. Die geest verslaan is altijd de ultieme uitdaging geweest en het moeilijkste onderdeel van de platinum trophy op PS4.
hmm oke, zo'n wens heb ik gelukkig niet. ik vind het wel leuk zo alles op easy 100% uitspelen. trophies boeien mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
Hamazaki schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 11:00:
[...]

hmm oke, zo'n wens heb ik gelukkig niet. ik vind het wel leuk zo alles op easy 100% uitspelen. trophies boeien mij niet.
Dan moet je ook zonder alle moeilijke technieken er wel kunnen komen. Powersliden is wel een must tegen het einde als je de 100% wil halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mash85
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09-2024
Allen,

Ik heb op Amazon volgende versie van CTR gekocht voor de PS4:
https://www.amazon.de/gp/...itle_o03_s00?ie=UTF8&th=1

Op Amazon staat bij de screenshots van het game geen vermelding dat de game volledig in het Duits is.
Op mijn doosje staat rechtsonderaan boven het Activision logo: Komplette in Deuts!

8)7

Iemand enig idee? Kunnen er language packs gedownload worden?
Pagina: 1