Toon posts:

Voodoo3 kut?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik installde laatst bij iemand een voodoo3 (2000 PCI, driv. 1.05). Die had ie gekocht om Halflife CS mee te spelen. Maar het is niet vooruit te branden! 't lijkt wel of software rendering aan staat. Op m'n eigen ouwe bak met voodoo2 loopt het gewoon goed. Kent iemand dit probleem??

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Heb je em niet toevallig niet in d3d staan ??
Ik heb ook een v3 en in CS doet ie het behoorlijk goed... nu nog in Q3 en UT :)

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:22

HenkS

Da_king alias HenkS

he hallo,

Ik heb ook een voodoo3 2000 en speel al die spellen, en ziet er allemaal goed uit (cs, ut, q3 enz...) let op dat je wel de resoltie met eeen voodoo kaart niet hoger zet dan 800*600 want anders wil het niet zo (tijdens het spel, want normaal staat ie bij mij op 1600*1200 op mijn 21' monitor :) ) sorry voor het opscheppen, kon het niet laten, is wel waar verder ;)

Verwijderd

Topicstarter
Alles staat gewoon ingesteld zoals bij mij. minidriver, 800x600. En de kaart blijkt het ooit goed gedaan te hebben hoorde ik nu weer. Denk dat het drivertje het probleem is. De CD was gaar, dus had ik gewoon de laatste versie gedownload. Verder lopen UT en Q3 wel perfect! UT zelfs bijzonder goed! .. HL loopt trouwens nu (voorlopig) in D3D en het loopt nog niet eens echt slecht. Maar slecht genoeg dat hij een makkelijke prooi voor mij is ;) ;)