Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Nadat afgelopen week mijn iPhone 6 is overleden na onvrijwillig in contact te zijn geweest bier, ben ik overgestapt naar een nieuwe iPhone XR. Daar heb ik een oude reservekopie van mijn iPhone 6 op teruggezet en alles werkt weer als vanouds.

Echter nu blijkt mijn iPhone 6 toch iets beter bestand te zijn tegen bier dan gedacht en ben ik in staat geweest om nog een recentere reservekopie ervan te maken, welke ik graag zou willen terugzetten op mijn nieuwe iPhone XR om het 'gat' tussen mijn oude reservekopie en de huidige data op te vullen. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om de data van twee backups samen te voegen, waardoor mijn nieuwe telefoon weer helemaal up to date is (inclusief 'verloren data' tussen de backups in)?

Daarnaast vroeg ik mij af welke stappen ik zou kunnen ondernemen om het leven van mijn oude telefoon nog te verlengen, na zijn wonderbaarlijke wederopstanding uit de dood.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Kevin

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:18
Voor zover ik weet is dit niet mogelijk.

Daarnaast zorgt vocht bijna altijd voor ellende, is het niet op de korte termijn dan wel op de lange termijn. Ik zou hem lekker als backup toestel bewaren en kijken hoe lang hij het nog volhoud.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is niet mogelijk idd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het kan naar mijn weten met iMazing, maar is niet voor the faint of heart... Zorg dus dat je hoe dan ook op een aparte locatie (eg: even kopieren naar een externe schijf) een backup hebt waarvan je zeker weet dat het werkt. Daarna kan je gaan spelen:
https://imazing.com/guides/how-to-edit-iphone-ipad-backup

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 14:15
Het gaat er ook wel om welke data je wil samenvoegen? Sommige dingen (zoals WhatsApp) schrijven naar iCloud direct en deze dingen voegen zichzelf dus al samen als je dit aanzet. Zelfde geld voor foto's etc.