Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

laptop kubernetes cluster | latest farcry versions

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• paternoster3
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16-04 14:43
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Bedoeling is dat ik nog een drie viertal jaar, telkens de laatste farcry kan spelen, en dat ik met virtualisatie kan werken. Bedoeling is windows main os, en dan had ik graag deftige virtuele systemen opgezet met kubernetes cluster running on linux os via vmware player of het andere free alternatie. De bedoeling is dus voornamelijk van te kunnen experimenteren met virtualisatie, en kubernetes cluster

Wat is je budget?
wat ik wil , zal wel prijzig zijn, maar ik zoek de best mogelijke koop zonder toegevingen te doen. Gelieve in de verschillende prijsklassen indien mogelijk de alternatieven te geven. Het is iets waar ik wel budget voor kan vrijmaken

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
geregeld zal die meegenomen worden ja, mocht er bvb ook een docking station voor zijn of soortegelijke hubs is dat zeker ook mooi meegenomen

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik vond lenovo niet zo slecht, momenteel heb ik een Dell precision m4700

Alle reacties

• paternoster3
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16-04 14:43
zzzz

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:56

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Wakkâh worrûh! :P

Het helpt hier op Tweakers vaak om zelf al een aanzet te geven, dus bijvoorbeeld welke laptops je wel/niet interessant vindt. Op die manier geef je aan dat je zelf ook actief meedenkt en niet de indruk wekt dat je je vraag hier neerplettert en verwacht dat iedereen voor jou aan de slag gaat.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• frankyfn126
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 11:31
Misschien moet je eerst kritisch naar je topic start kijken.
Als ik dit zo lees denk ik:
Oké zet in de pricewatch 16gb ram aan en een moderne cpu en je bent klaar.
O wacht je wilt ook iets met farcry? Voeg een gpu toe in je zoek resultaten: en je bent klaar.

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

categorie: Laptops

Hier kom je al een heel eind mee denk ik ;) Eventueel zelf de filters aanpassen aan de linkerkant en je houd vanzelf laptops over die aan jou eisen voldoen.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06:35
Volgens mij moet je gewoon een nieuwe Dell Precision kopen. Daar zit nu een Quadro P3200 in, en dat is vergelijkbaar met een GTX 1060.
Kan je eigenlijk niet fout mee gaan, dat is gewoon goed spul. Je geeft verder niet veel details.
Dus dan zel een nieuwe precision prima voldoen.
Pagina: 1