Nieuwe MacBook Pro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een kleine maand heb ik een MacBook Pro 2017 13 inch. Ontzettend blij mee natuurlijk. Ben nog wel aan het uitvogelen of het lijkt dat mijn batterij met normaal gebruik snel leeg gaat, of dat ik er te veel gefocust op ben. (Per uur raak ik rond de 10% kwijt als ik bezig ben voor studie - Pages & Internet tegelijkertijd, verder 0 programma's open staan).

Wel merk ik dat iedere keer als ik mijn Macbook open klap, dat de toetsen dan een beetje afdrukken in het scherm (geen permanente schade, maar moet wel schoongemaakt worden). Gebruiken jullie een screenprotector of toetsenbordbeschermer voor de macbook? En zo ja, wat is de beste keus/optie? Heb al geprobeerd rond te googlen maar kan niet echt vinden of dit nu een aanrader is (ivm niks tussen toetsenbord en scherm leggen) of dat het juist wel aan te raden is.

Bvd!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2019 16:29 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 08:56
Heb precies dezelfde macbook en ik haal iets van 7 uur nu met safari (10% lijkt me prima dan). Toetsen in het beeldscherm heb ik geen last van. Wat doe je nog meer in je tas? Zware boeken zou ik vermijden.