Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen met zo hoog mogelijke FPS op 1080P scherm die ik reeds in mijn bezit heb.
Fortnite
PUBG
World of warcraft classic
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1500-2000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien ik nogal twijfel tussen de to be released ryzen gen3 en een intel systeem weet ik nog niet precies wat ik nodig denk te hebben behalve hetgeen wat ik reeds bezit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, het best mogelijke systeem. Heb dus eventueel geduld tot 7 juli indien nodig voor de release van ryzen gen 3.
Ga je overklokken?
Indien nodig voor meer FPS ga ik overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een gemotiveerde keuze voor een intel systeem dan wel een nieuw to be released ryzen gen 3 systeem voor 240HZ 1080P gaming gericht op frames.
Aangezien de CPU vaak de bottleneck is voor een dergelijk high framerate systeem ben ik zeer benieuwd wat jullie aanraden. De specs van de nieuwe ryzen processoren zijn m.i. al getoond.
Gamen met zo hoog mogelijke FPS op 1080P scherm die ik reeds in mijn bezit heb.
Fortnite
PUBG
World of warcraft classic
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1500-2000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Videokaarten | Asus ROG-STRIX-GTX1080TI-O11G-GAMING | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Monitoren | Asus ROG Swift PG258Q Grijs | € 545,- | € 545,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 114,90 | € 114,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 659,90 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien ik nogal twijfel tussen de to be released ryzen gen3 en een intel systeem weet ik nog niet precies wat ik nodig denk te hebben behalve hetgeen wat ik reeds bezit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, het best mogelijke systeem. Heb dus eventueel geduld tot 7 juli indien nodig voor de release van ryzen gen 3.
Ga je overklokken?
Indien nodig voor meer FPS ga ik overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een gemotiveerde keuze voor een intel systeem dan wel een nieuw to be released ryzen gen 3 systeem voor 240HZ 1080P gaming gericht op frames.
Aangezien de CPU vaak de bottleneck is voor een dergelijk high framerate systeem ben ik zeer benieuwd wat jullie aanraden. De specs van de nieuwe ryzen processoren zijn m.i. al getoond.
[ Voor 8% gewijzigd door NielsAsus op 13-06-2019 12:54 ]