Verbinding Heos 1 hs2

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderss2
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-05-2023
Mijn vraag

Heeft iemand ervaring met het goed koppelen van een losse Heos 1 HS 2 speaker met een netwerk? Ik doe de koppeling via mijn telefoon en de Denon HEOS app. Voor de koppeling moet ik altijd de aux kabel gebruiken om een verbinding te krijgen. Zonder kabel doet hij het al helemaal niet. Ook heb ik met LAN kabelnrechtstreeks geprobeerd en dan lukt het ook niet om de verbinding langer dan een paar uur te behouden.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

De app verbind de speaker en update als ik verbinding maak. (met de aux kabel) dan doet deze het een paar uur en daarna verdwijnt de speaker van de App. Als dit gebeurt moet ik weer overnieuw beginnen met koppelen. Het Wifi netwerk is goed. Heb het op verschillende plekken geprobeerd zelfs pal naast de router.
Zelfs met de LAN kabel gaat de speaker de verbinding verbreken. De verbinding met bleutooth geld hetzelfde.

Doe ik wat fout? Is de speaker niet goed? Of kan het nog wat anders zijn? Ik raak een beetje gefrustreerd en verdrietig. Hoop geld uitgegeven voor een boekensteun.

Is er iemand die me kan helpen? Denon kun je ook niet bereiken of in ieder geval moeilijk.

Groet Ramon.
...