ik ga dus slackware installen, maar wil hem van de grond af aan opbouwen. Wat kan ik dan het beste downloaden? de ISO??
kan je dan niet beter linuxfromscratch nemen?
als je dat niet bedoel
ik heb het zo gedaan:
volledig geinstalleerd en daarna tweaken/compilen/deleten van sjit die er niet in moeten of wel inmoeten....
als je dat niet bedoel
volledig geinstalleerd en daarna tweaken/compilen/deleten van sjit die er niet in moeten of wel inmoeten....
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Verwijderd
Even een rare vraag:
Wat wilde je anders downloaden?
Complete systemen worden als ISO aangeboden en dient een CD van gemaakt te worden. Lijkt me het verstandigst: meer software enzo.
Diskette install kan ook voor sommige OS'en maar op 1.44 Mb passen niet zoveel utility's
Wat wilde je anders downloaden?
Complete systemen worden als ISO aangeboden en dient een CD van gemaakt te worden. Lijkt me het verstandigst: meer software enzo.
Diskette install kan ook voor sommige OS'en maar op 1.44 Mb passen niet zoveel utility's
Als je 'm van de grond af wil bouwen, kan je het beste zo'n download flop maken. Dan hoef je namelijk alleen te downloaden wat jij wil, dus helemaal van de grond. Maar als jij een cd wilt hebben ( je wilt de ISO downen dus ga ik ervan uit dat die gaat branden) zou ik die iso neerhalen.
Mijn keuze gaat uit naar het neerhalen via ftp:
Je hoeft namelijk alleen de bestanden neer te halen die je gaat gebruiken. De proggies die daarna wilt installeren, daarvan kan je gewoon meestal de nieuwste versie neerhalen van software-maker, is je software meteen up to date
Mijn keuze gaat uit naar het neerhalen via ftp:
Je hoeft namelijk alleen de bestanden neer te halen die je gaat gebruiken. De proggies die daarna wilt installeren, daarvan kan je gewoon meestal de nieuwste versie neerhalen van software-maker, is je software meteen up to date
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own