Beste koop 2019 - Acer Swift 3 niet langer leverbaar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Topicstarter
Op de frontpage staat onder het kopje van "Beste koop 2019" een advertentie van de Acer Swift 3 SF314-56-38KC

pricewatch: Acer Swift 3 SF314-56-38KC
Wanneer je op de link klikt krijg je het volgende te zien:

"Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product. De laatst bekende laagste prijs was € 499,- op dinsdag 11 juni 2019."

Wellicht is het iets tijdelijks, maar lijkt me niet langer Beste koop als de laptop niet meer leverbaar is... ;)

Beste antwoord (via tweaker2010 op 13-06-2019 14:26)

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Ah balen :( Het probleem is dat de prijzen van laptops nogal vaak wisselen en in het geval van de Swift -38KC was de laptop maar bij een winkel te krijgen (Coolblue dacht ik) Om dat probleem te ondervangen spitsen we de laptop best buy guide meestal niet toe op één uitvoering, maar op meerdere. In het geval van de Swift 3 is de 31MZ (die we ook noemen) nog wel leverbaar. Daarnaast proberen we ook uitlopende producten te vermijden, maar dat lukt niet altijd en we kunnen dan ook niet garanderen dat de best buy tot aan de volgende bbg verkrijgbaar is.

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik zie dat de pricewatch: Medion Akoya P6645 ook al zo slecht beschikbaar is. Van de serie: Swift 3 SF314-56 zijn nog wel varianten beschikbaar.

PcDealer in ""Beste Koop": op wat gebaseerd?" vroeg zich ook al eens af waar die productselectie nou op gebaseerd is.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Beste koop is iets wat de redactie in beheer heeft, ik zal het intern even melden :)

“Do. Or do not. There is no try.”

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Ah balen :( Het probleem is dat de prijzen van laptops nogal vaak wisselen en in het geval van de Swift -38KC was de laptop maar bij een winkel te krijgen (Coolblue dacht ik) Om dat probleem te ondervangen spitsen we de laptop best buy guide meestal niet toe op één uitvoering, maar op meerdere. In het geval van de Swift 3 is de 31MZ (die we ook noemen) nog wel leverbaar. Daarnaast proberen we ook uitlopende producten te vermijden, maar dat lukt niet altijd en we kunnen dan ook niet garanderen dat de best buy tot aan de volgende bbg verkrijgbaar is.

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook