Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emakaay
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-07 16:41
Hoi,

Ik heb een Oneplus 5(met android P en laatste oxygen OS 9.0.6) waar ik ook de standaard Google Calendar op gebruik.
Waar ik tegen aan loop dat is het toevoegen van afspraken in mijn Calendar niet meer werkt.
Wat ik daarmee bedoel is dat ik de app kan starten, maar als ik vervolgens op het plusje druk om een nieuwe afspraak te maken, de app nog wel de GUI toont om datum en tijd op te voeren, maar dat alles heel traag is. Het lukt dus ook niet om een afspraak toe te voegen.

Indien ik diezelfde afspraak op mijn PC maak, kan ik die ook zien op mijn telefoon. Het lijkt me daarom geen Sync issue.

Ik heb al van alles geprobeerd. Herinstallatie van Google Calendar. Telefoon een factory reset gegeven. Geheugen/cache gecleared.

Maar tot toe blijft de app niet reageren (anders dan met de melding app reageert, wil je wachten of sluiten).

Enige idee hoe dit op te lossen is. hoop van wel :P

Note: Als ik de app start en ga naar settings dan wordt het scherm van mijn telefoon zwart en reageert de app ook niet meer. Door op de home knop te drukken kan ik andere apps op mijn telefoon wel gebruiken. Ik heb trouwens mijn geen enkele andere app een probleem,,,, alleen met de Calendar...... hellllup

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@emakaay als je daadwerkelijk een volledige factory reset hebt uitgevoerd lijkt mij dat er gewoon een probleem is met die specifieke app in combinatie met je telefoon. Kun je niet als 'oplossing' een andere kalender app gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emakaay
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-07 16:41
@rens-br . Een andere app gebruiken is inderdaad wel een 'tijdelijke oplossing' .
Ik heb gemerkt dat je ook 'add event' kunt gebruiken om iets toe te voegen aan mijn calendar. Dat werkt.

Wil alleen graag begrijpen waarom de standaard Calendar niet werkt... Anders blijft dit een probleem