Meneer/mevrouw negeert mijn DM's, na jouw reactie kan die ineens wel binnen no-time hier reageren, apart.
Dan maar even zo hier:
Jij geeft aan dat ik je beschuldig dat je mij een niet goed werkende telefoon hebt verkocht maar dit is toch ook zo? Toen ik de telefoon in gebruik heb genomen bleek deze niet op te laden. Hierop heb ik je een PB gestuurd met hoe of wat. De telefoon was niet volledig opgeladen toen ik deze voor het eerst aanzette. Het is inderdaad jouw woord tegen het mijne (wat ik ook al aangaf in PB) maar aangezien ik ook gewoon een tweaker ben met ruim genoeg reviews ga ik niet om zoiets lullig liegen in de hoop mijn geld terug te krijgen of ed. Het is geen marktplaats. Jij reageerde hier alleen maar heel aanvallend op terug, hierop heb ik een review geschreven, maar ik krijg een review terug dat mijn review onterecht is en ik loop te liegen dat ik je ergens van beschuldig wat niet waar is, maar het is toch gewoon waar dus jouw review klopt dan toch niet? Je probeert alleen jezelf ermee in te dekken.
Vervolgens open ik dit topic om jouw review te laten verwijderen, geef je weer aan dat ik aan het liegen ben erover en reageer je vervolgens nergens meer op tot er een MOD jou even een por geeft van hallo?
Ook krijg ik nog is een vriend/vriendinnetje van je over de vloer in PM en zelfs hier in het topic met een aanvallende PM dat ik aan het liegen ben. Moet ik daar bang van worden of ed? Ik heb een telefoon ontvangen die niet oplaad, punt.
[
Voor 92% gewijzigd door
Noob op 17-06-2019 21:04
]