Wijziging review Noob Rufes86

Pagina: 1
Acties:
  • 1.299 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-06 22:11
Lijkt mij eerder een Wraakreview, ben altijd correct gebleven in mijn communicatie. Zie pms. Netjes snel betaald.

Niks te beginnen helaas met deze tweaker of eruit te komen wat ik erg jammer vind, heb het geprobeerd.

Bij deze topic aangezien ik graag de review verwijderd zie worden of eerlijk aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rufes86
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik hoop dat de moderators dit eerlijk gaan beoordelen want het heeft niks met een wraak review te maken.
Want dit is gewoon mijn oprechte mening hoe ik over onze deal denk.
Omdat deze persoon mij vals beschuldigd heeft kan ik moeilijk een goede review geven.
Verder ga ik er maar niet op in.

Nogmaals ik wil duidelijk maken dat het niks met wraak te maken heeft maar dat dit gewoon mijn mening is en verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob
Ik had snel betaald en ben zeer netjes in mijn communicatie gebleven maar het enige wat ik terugzien in de review is dat je het niet eens bent met de review die ik jou heb gegeven. Dat noem ik een wraakreview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:51

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Noob en @Rufes86 : het product bleek na aflevering niet goed te werken. Probeer daar eerst eens samen uit te komen voordat je allerlei reviews gaat schrijven.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob
Dat probeerde ik maar enige wat ik te horen krijg is dat het volgens verkoper werkte bij haar en ze schiet alleen maar volledig de verdediging in, dat ik daar niet eerlijk over ben. Antwoorden werden steeds korter, komen geïrriteerder over, werd een wellus niets spelletje en ik heb niet het idee dat deze tweaker en ik hieruit gaan komen.

Mocht ik dat fout hebben zie ik graag een vriendelijke PB tegemoet natuurlijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Noob op 13-06-2019 06:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Noob
Ik krijg nu ook niet-vriendelijke PM van iemand die Rufes zijn vriend blijkt te zijn denk/zegt dat ik aan het liegen ben over de telefoon? Rufes reageert niet verder op mijn PB vandaag, hoewel ik hiervoor wel snel reactie had.

Enig advies nog @Microkid ? Want ik heb er niet zoveel zin in als ik zulke PM's moet gaan ontvangen van alle vrienden van Rufes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gillus99
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-07 02:20
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Microkid op 14-06-2019 06:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob
@Microkid Rufes is wel online geweest maar geeft nergens reactie op. Heeft inmiddels een nieuwe advertentie geplaatst ook dus heeft lijkt mij dat Rufes tijd gehad heeft om even mijn pb te lezen of te reageren op het topic.

Kan de review bij mij nu dan alsnog verwijderd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Ik heb @Rufes86 even een seintje gegeven.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rufes86
Punt 1: In de review die ik geschreven heb, heb ik het niet eens over jouw geplaatste review gehad.
Punt 2: je blijft volhouden dat de telefoon niet oplaad terwijl de de telefoon altijd goed oplaad en ik het toestel zelfs opgeladen opgestuurd had.
Hoe wil je dat verklaren als het toestel niet oplaad?
Ik weet niet wat je met het toestel heb gedaan in die week dat je 'm in bezit had maar in ieder geval iets wat niet goed is als het toestel nu opeens niet meer oplaad.
En ik denk dus dat je het in mijn schoenen wil schuiven en dat noem ik niet eerlijk zaken doen.
Dus de review die ik geschreven had heeft niks met een wraak review te maken maar gewoon hoe ik over onze deal denk.
En ik hoop dat ik net als ieder ander hier op Tweakers ook gewoon mijn mening mag geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

@Noob @Rufes86 Willen jullie dat aub per DM bespreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob
Meneer/mevrouw negeert mijn DM's, na jouw reactie kan die ineens wel binnen no-time hier reageren, apart.

Dan maar even zo hier:

Jij geeft aan dat ik je beschuldig dat je mij een niet goed werkende telefoon hebt verkocht maar dit is toch ook zo? Toen ik de telefoon in gebruik heb genomen bleek deze niet op te laden. Hierop heb ik je een PB gestuurd met hoe of wat. De telefoon was niet volledig opgeladen toen ik deze voor het eerst aanzette. Het is inderdaad jouw woord tegen het mijne (wat ik ook al aangaf in PB) maar aangezien ik ook gewoon een tweaker ben met ruim genoeg reviews ga ik niet om zoiets lullig liegen in de hoop mijn geld terug te krijgen of ed. Het is geen marktplaats. Jij reageerde hier alleen maar heel aanvallend op terug, hierop heb ik een review geschreven, maar ik krijg een review terug dat mijn review onterecht is en ik loop te liegen dat ik je ergens van beschuldig wat niet waar is, maar het is toch gewoon waar dus jouw review klopt dan toch niet? Je probeert alleen jezelf ermee in te dekken.

Vervolgens open ik dit topic om jouw review te laten verwijderen, geef je weer aan dat ik aan het liegen ben erover en reageer je vervolgens nergens meer op tot er een MOD jou even een por geeft van hallo?

Ook krijg ik nog is een vriend/vriendinnetje van je over de vloer in PM en zelfs hier in het topic met een aanvallende PM dat ik aan het liegen ben. Moet ik daar bang van worden of ed? Ik heb een telefoon ontvangen die niet oplaad, punt.

[ Voor 92% gewijzigd door Noob op 17-06-2019 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rufes86
@Microkid Ik had @Noob al een DM gestuurd maar hij gaat nu verder in het forum hier.
Ik zal weer gaan antwoorden via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob
Deze post deed ik nog voor jij een PM stuurde. Weer probeer je jezelf in te dekken en mij er slecht uit te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Tweakers staat totaal buiten jullie transactie staat. Wij hoeven dus helemaal niet te bemiddelen of te assisteren in geschillen. Alles wat we doen is puur uit "goodwill", omdat we nou eenmaal aardig zijn. Als je dat niet voldoende vind, prima.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.