ja, veel te duur, ik had mijn 60x60 bij conrad voor 7.95. www.conrad.nl
okay tnx daar ff bestellenOp vrijdag 27 juli 2001 15:18 schreef RaVeNgEr het volgende:
ja, veel te duur, ik had mijn 60x60 bij conrad voor 7.95. www.conrad.nl
(stelletje oplichters bij tc-tron in lelystad
Verwijderd
wat voor'n fan is het kan nogal wat uitmaken heh, denk dat je een delta of YS-Tech niet voor veel minder dan dat kan krijgen, een no-name zal inderdaat niet boven een 10tje uitkomen
gewoon wat koelers uit een paar oude voedingen slopen. Werkt ook heel goed. In oude macs zitten hele grote (12cm).
Hail to the king baby!
Verwijderd
oh maar bij alternate staan papst 80mm fans voor 59 piek
en merkloos voor 19 piek dat zijn 80mm en 92mm
en merkloos voor 19 piek dat zijn 80mm en 92mm
yup, dat is zoOp vrijdag 27 juli 2001 15:26 schreef urk_forever het volgende:
gewoon wat koelers uit een paar oude voedingen slopen. Werkt ook heel goed. In oude macs zitten hele grote (12cm).
ut is een eigenmerk ding en ouwe fannen heb ik niet
Op vrijdag 27 juli 2001 15:26 schreef urk_forever het volgende:
BIJ DE CONRADOp vrijdag 27 juli 2001 15:30 schreef Hiro Shima het volgende:
bestel er dan ergens gewoon een paar....
Je moet ook NOOIT bij tc-tron kopen. Echte afzetters!!! Heb je flevogames geprobeerd? Of T&T tronics?Op vrijdag 27 juli 2001 15:22 schreef rick17 het volgende:
[..]
okay tnx daar ff bestellen
(stelletje oplichters bij tc-tron in lelystad)
* pistole woont ook in l'stad
Ik frut, dus ik epibreer
ah een mede lelystatterOp vrijdag 27 juli 2001 15:38 schreef pistole het volgende:
[..]
Je moet ook NOOIT bij tc-tron kopen. Echte afzetters!!! Heb je flevogames geprobeerd? Of T&T tronics?
* pistole woont ook in l'stad
weet je ook toevallig wat prijzen ?
zit in de Rode Klif (achterkant). Zat vroeger Thijs Tronics (maar Thijs is niet meer)Op vrijdag 27 juli 2001 15:52 schreef rick17 het volgende:
t&t tronics nooit van gehoord
Ik frut, dus ik epibreer
gaat ik daar ff kijkeOp vrijdag 27 juli 2001 15:54 schreef pistole het volgende:
[..]
zit in de Rode Klif (achterkant). Zat vroeger Thijs Tronics (maar Thijs is niet meer)
Pagina: 1