Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• McMikeS
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 19-01 21:20
Beste mede tweakers,

Mijn bijna twee jaar oude Nokia 8 heeft wat kuren tijdens het telefoneren.
Als ik via whatsapp een voicebericht stuur, normaal bel of bel terwijl mijn telefoon op speaker staat is er niets aan de hand.
Als ik normaal bel met de telefoon op speaker gaat ook alles goed.
Maar als ik bel zoals we allemaal gewoonlijk doen, met de telefoon aan mijn oor, hoort de persoon aan de andere kant van de lijn een hele harde ruis, net of ik in een tornado sta.

Hoe kan ik dit oplossen?

Beste antwoord (via rens-br op 27-06-2019 11:53)

• McMikeS
Het is uiteindelijk opgelost door een microfoon te vervangen.
Telefoon heeft er 3, de microfoon die tijdens regulier bellen gebruikt word had het begeven.
Kosten €60 vallen dan nog mee.. :)

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Minder hard ademen?

Even serieus; kan je het ook reproduceren als je je telefoon niet tegen je oor houdt maar tijdelijk (en niet boven de betonnen vloer) je telefoon dan vasthoudt op de plek waar je normaal je oor zou leggen?

Xbox Live: OctagonQontrol

• McMikeS
Ik heb het op verschillende posities getest maar dit maakte nauwelijks verschil, de stand en locatie van de telefoon maken niets uit.

• faraga
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 27-02 16:48
@McMikeS Dit is een bekend (software-)probleem bij de Nokia 8. Probeer te herstellen naar de fabrieksinstellingen of kijk of je nog garantie hebt. Ik heb het al een keer onder garantie laten repareren en nu is het weer teruggekomen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• McMikeS
Het is uiteindelijk opgelost door een microfoon te vervangen.
Telefoon heeft er 3, de microfoon die tijdens regulier bellen gebruikt word had het begeven.
Kosten €60 vallen dan nog mee.. :)

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True