mijn muis doet opeens niks meer

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigmundis
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15-07-2023
ik heb een tijd geleden de zelotes c12 gekocht en ik was gewoon aan het browzen toen de lampjes op de muis en de sensor gewoon stopte, hij doet niks als ik beweeg of click. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:16

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Het is een bedrade muis zo te zien? Al geprobeerd om te herstarten? Andere USB poort? Doen de USB poorten het nog wel wanneer je er een USB stick plaatst?

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op GoT vragen we nadrukkelijk niet om voorkennis, maar wel dat je zelf doet wat je kunt voordat je een topic opent, en dat je de moeite neemt om duidelijk de situatie te beschrijven en aan te geven wat en waar je gezocht hebt, wat je vond, wat je probeerde, wat er toen gebeurde en wat nog onduidelijk is.

Dat vragen we niet voor de lol, wel om te zorgen dat we snappen wat er mis is en gericht met je mee kunnen denken. Dat kunnen we met deze uiterst minimale topicstart niet, waardoor we zelfs met de beste bedoelingen in het wilde weg moeten gokken (zie hierboven). Dat is nadrukkelijk de bedoeling niet en gaat dit topic dus dicht.

Hoe wel? Leesvoer:
Het algemeen beleid #quickstart

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.