stl editor gezocht voor uitleg of kleine aanpassing.

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielsweb
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-04 15:23
Beste Medetweakers.

Ik ben opzoek naar iemand die wel de gave heeft. om STL files te bewerken.
Voor dit project gaat het om het dicht gooien van de gaten in het ontwerp.

https://www.thingiverse.com/thing:2173864

Mocht het geen probleem te zijn eventueel te vervangen met 2 gleuven. voor een linear slide pots.
Dit laatste is echter erg optioneel.desnoods rag ik gewoon de Stanley mes er door heen. :P

Helaas ben ik niet in de positie om er geld voor te bieden. Ik verwacht daarom ook niet dat ik iemand welwillend vind. Ik dank iedereen die tijd heeft genomen het te lezen. En hoop stiekem dat iemand een arme sloeber wil helpen. uiteraard staat het vrij om het voor uw eigen credit te openbaren. op thingiverse.

Mocht iemand de tijd willen nemen om het mij uit te leggen hoe ik het zelf kan.
Ben ik daar uiteraard zeer geintreseerd in. ik zie tot op heden de bomen door het bos nog niet.
hoewel ik doorzoek. wil ik graag mijn kansen spreiden.

met vriendelijke groet
michiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@michielsweb Wat had je al gevonden, want nu zie ik vooral veel tekst om verkapt te vragen of iemand het voor je wilt doen. ;)

Keywords: zoeken bij google naar 'how to edit stl files'
Voor jou kan TinkerCAD een goede 1e stap zijn.

edit:
Is het trouwens niet eens een leuk idee om zelf ook eens wat bij te dragen? Als je de actieve topics een beetje in de gaten houdt, zul je vast leuke onderwerpen tegenkomen waar jij ook wat van weet of een mening over hebt. Veel plezier!

[ Voor 80% gewijzigd door Room42 op 12-06-2019 17:28 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielsweb
ik werd eerst verteld blender te gebruiken. enige wat ik tot nu uitgevonden heb.
hoe om een object te maken. maar hoe het in de gaten te plaatsen. is mij nog altijd een vraag :)
en ik ben op het moment ook gewoon nog aan het proberen.

is tinkercad makelijker te begrijpen? dan ga ik die is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielsweb
@Room42 mag ik uw bedanken.
ik begin met tinkercad. ieder geval een eerste idee te krijgen hoe de gaten de dichten.
ben nog aan het uitvinden hoe het in de afloop mee te krijgen maar krijg in iedergeval meer voor elkaar dan wat ik voorlopig met blender voor elkaar kreeg :) na 5dagen klooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:03

SA007

Moderator Tweaking
Sorry, maar dit is echt teveel een advertentie, daarvoor heeft Tweakers een speciaal V&A gedeelte waar je ook om Diensten kan vragen.

Dit topic is gesloten.