actieve Ibiza sound speaker 700 watt. +speaker aansluiten?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sverroe
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 25-02-2021
Ik heb nu een actieve ibiza sound speaker met 700 watt en wil daar graag nog een andere speaker op aansluiten. Maar nu vraag ik mij af of hier nog een versterker tussen moet en hoeveel watt mag of moet er minimaal op die speaker zitten.

Beste antwoord (via Sverroe op 14-06-2019 22:39)

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04:03
Als je het exacte type nummer even meldt zou dat al een hoop schelen. Maar goed, die dingen zijn waarschijnlijk allemaal hetzelfde behalve het vermogen. Dan nemen we ook nog aan dat "mix out" gewoon een line out signaal is, dan ja, heb je versterkt iets nodig. Je zou 'm door kunnen lussen naar een tweede bijvoorbeeld. Of van een ander merk/type, als het maar een "line in" heeft.

Roomba E5 te koop

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-04 21:09

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zo een ding?

Daar kan niet veel meer aan, anders dan een "mix out". Geen idee wat je precies hebt of wil doen maar ik denk dat je vraag vrij rap & negatief te beantwoorden is.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sverroe
ja maar dan met 700 watt, en ik wil er dan nog één speaker op aansluiten maar hoeveel watt moet ik dan hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-03 19:32

Mikayu

.srt

Koop dezelfde en hang ze aan elkaar?

Overigens levert zo een ding van ze leven geen 700 watt, dus puur naar vermogen kijken is geen goede vergelijking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sverroe
zou ik bijvoorbeeld ook een van een ander merk kunnen kopen die ook 700 watt heeft en ze dan aan elkaar hangen. of zou 600 watt misschien ook kunnen.

[ Voor 14% gewijzigd door Sverroe op 12-06-2019 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sverroe
Of zou iemand me misschien kunnen uitleggen hoe dit allemaal in elkaar zit en of ik misschien nog wel meer wat op die speaker kan aansluiten of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13-01 17:26

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Je kan er een 50,000 watt speaker aanhangen, van wat ik hier zie levert de ingebouwde versterker maar 100 watt vermogen (voor de 500w versie dan), er staat verder ook bar weinig info op de website van Bol...
Best kans dat de ingebouwde versterker alleen is voor het bluetooth en usb input gebeuren, kan ook nergens vinden dat het ding uitgangen heeft...
Dit lijkt me ook gewoon een speaker die aan een dikke versterker gehangen moet worden, waar heb je precies gezien dat je er nog iets aan kan hangen?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04:03
Als je het exacte type nummer even meldt zou dat al een hoop schelen. Maar goed, die dingen zijn waarschijnlijk allemaal hetzelfde behalve het vermogen. Dan nemen we ook nog aan dat "mix out" gewoon een line out signaal is, dan ja, heb je versterkt iets nodig. Je zou 'm door kunnen lussen naar een tweede bijvoorbeeld. Of van een ander merk/type, als het maar een "line in" heeft.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sverroe
en dan maakt het dus niet uit hoeveel watt, niet dat ik hem opblaas ofzo.
Pagina: 1