Toon posts:

'K wil graag mijn koeien terug....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer is totaal ontspoord geweest :? :( ;
ik heb nu alles weer opnieuw geinstalleerd (2000 prof. i.p.v. '98 :) ) maar de koeien zijn nog zoek..... :?

Moet ik nieuwe beesten kopen of grazen ze nog ergens op een schijf (of elders) en hoe krijg ik ze weer thuis en hoe zit het met mijn stats.....? :?

Ik ben dus niet zo'n licht wat computers betreft maar dat had je al door.... ;) ; overigens ben ik een goede boer en zorg goed voor mijn beesten dus...
strijk de hand over je hart en reply please.... :)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Heb je je schrijven geformateerd? Zo ja, dan ben je ze idd kwijt :(, zo nee, dan moet je even zoeken naar buff-out.rc5 (of .ogr), dat zijn je gegraasde blocks... dan moet je nog dnetc.exe starten (en in startup zetten), dan zijn ze er weer als het goed is.

In het eerste (slechte) geval is het helaas, opnieuw downloaden, uithuilen en weer opnieuw beginnen... troost je, ik ken het, heb het ook gehad |:(

Virussen? Scan ze hier!

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Is je harddisk geformateerd? (opnieuw ingericht?)

zoja dan moet je opnieuw ff de koe }:O downloaden en weer op hetzelfde email adres zetten,

je oude units (stats) blijven natuuurlijk gewoon ingeleverd dus je begint niet opnieuw

is je hardisk niet geformateerd kun je je koe gewoon weer opstarten (voeg hem daarna toe aan je opstart in je startmenu) of hidden d.m.v dnetc -install

veel suc6

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

kut jurgen typed hetzefde :-)

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

Verwijderd

Ik hoop maar dat je geen buff-out met 10.000 blokjes of zo hebt geformatteerd ;(