Wellicht is het een leuk idee om bij de geboortedatum niet de volledige datum verplicht te maken? Ik zou bijv. graag enkel mijn jaartal in willen vullen, maar niet de maand en dag.
Dat kan gewoon 
.edit: oh wacht, ik had de hele kleine rode errormelding bovenin gemist
.edit: oh wacht, ik had de hele kleine rode errormelding bovenin gemist
[ Voor 69% gewijzigd door .oisyn op 12-06-2019 14:48 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Dan doe je toch 01-01-jaartal
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Bensimpel
Positieve meneer
Dat kan, maar is niet de oplossing van het probleem natuurlijkSeñor Sjon schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 14:58:
Dan doe je toch 01-01-jaartal
😆 - Denk ook eens om ;)
Het is een workaround voor imo een probleempje.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ja oke fair. Je kan uiteraard 01-01 invullen of een andere datum. Maar toch
Wel goed. Mijn opa kon op een gegeven moment geen afspraak inplannen bij de gemeente omdat de dropdown voor geboortejaar maar 100 jaar terugging (hij was toen 101)TDB schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 16:11:
grappig: range van jaartal is 1900 - 2019. Van stok-stokoud tot piepjong…...

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Een tweaker voegt gewoon 1899 toe.oisyn schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 16:17:
[...]
Wel goed. Mijn opa kon op een gegeven moment geen afspraak inplannen bij de gemeente omdat de dropdown voor geboortejaar maar 100 jaar terugging (hij was toen 101)
(hopende dat de server dit jaartal goed vindt)
[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 12-06-2019 16:21 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
.oisyn schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 16:17:
[...]
Wel goed. Mijn opa kon op een gegeven moment geen afspraak inplannen bij de gemeente omdat de dropdown voor geboortejaar maar 100 jaar terugging (hij was toen 101)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Mijn vader had gebeld. De gegevens werden gematcht met de GBA dus het was niet mogelijk om zomaar een datum in te vullen, maar via de backend was de limitatie er niet en kon er wel de juiste geboortedatum worden ingevuld
Pagina: 1