Laptop zonder toetsenboard

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegitBonzai
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20-04-2021
Hallo,

ik wist even niet zo goed waar ik dit onderwerp moest plaatsen en dus die ik het maar even hier.

Ik heb een laptop. Er is ooit cola over het toetsenboard gevallen waardoor het toetsenboard niet meer zo lekker werkt.
En dus wilde ik kijken of ik de knoppen kon schoonmaken.
ik dus de laptop opengemaakt...
ik heb al eens eerder een laptop gerepareerd.. Maar deze was dus wel even anders.. ik heb met me stomme kop 2 platte draadjes eruit getrokken die in verbinding staan met de laptop toetsenboard en muis. Deze draadjes krijg ik er helemaal niet meer in. Nu heb ik kubuntu erop staan.. Maar die heeft een reinstall nodig.. Maar dat kan dus nu niet.
ik kan ook met eenn externe toetsenboard niet in de bios komen of wat dan ook.

Heeft iemand voor mij wat tips? Want de laptop zelf is verder in goeie staat. Zonde om deze weg te gooien.

We all know the answer to life now...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Een foto zegt meer dan 1000 woorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:55
Er even van uit gaande dat je keyboard nog werkt.......

die kabels zitten geklemd; er zijn twee types, eentje waar een deel omhoog kan klappen waardoor de kabel los komt te liggen, het andere moet je een deel horizontaal weg kunnen schuiven. Dan de lintkabel er weer tussen duwen (staat meestal wel een merktekentje hoever) en weer terugschuiven/dichtklappen.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 15:50
Kun je geen nieuw tobo krijgen voor de laptop? Of is juist de connector op het mobo beschadigt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Met een extern toetsenbord moet je gewoon in de BIOS kunnen komen. Werkt het externe toetsenbord verder wel op die laptop (in GRUB of het OS bijvoorbeeld)?
Welke laptop hebben we het exact over?