Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Voor in mijn nieuwe huis ben ik op zoek naar een 65 INCH televisie.
Wat is je budget?
Ongeveer 1500,- euro. Mocht het zijn dat ik met 200 euro extra meer waarde uit haal kan ik het eventueel ophogen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netflix/Televisie en snelle FPS multiplayer games dus een lage inputlag is gewenst
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung QLED QE65Q8D Zwart
Samsung UE65NU8000 Zwart
Sony KD-65XF8505 Zwart
Bovenstaande schermen in een compare list
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn situatie is als volgt:
Kamer is 4,30 breed. Aan de muur wil ik graag het scherm vastzetten.
Recht tegen over de andere kant van de muur komt een L vorm bank, de kijkhoeken zijn voor mij dus zeer van belang.
In 1e instantie wou ik gaan voor de nu800 serie van Samsung echter lees ik overal dat hier de kijkhoeken zeer slecht op zijn. Ik heb deze TV zelf in de 75 inch versie gezien in de Mediamarkt en daar kon ik het niet zien. Maar natuurlijk hebben ze daar andere belichting dan in een gewone huiskamer.
De Nu800 heeft een inputlag van 15ms en de qe65q8d 19ms.
Nu kom ik van een 49 inch Full HD scherm van +- 8 jaar oud, deze heeft een inputlag van 5ms, de vraag is dus is die 500 euro extra en +4ms inputlag erbij het waard of is de nu800 een betere optie.
Mochten jullie nog meer informatie nodig hebben, shoot!
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Ik zoek een?
Voor in mijn nieuwe huis ben ik op zoek naar een 65 INCH televisie.
Wat is je budget?
Ongeveer 1500,- euro. Mocht het zijn dat ik met 200 euro extra meer waarde uit haal kan ik het eventueel ophogen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netflix/Televisie en snelle FPS multiplayer games dus een lage inputlag is gewenst
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung QLED QE65Q8D Zwart
Samsung UE65NU8000 Zwart
Sony KD-65XF8505 Zwart
Bovenstaande schermen in een compare list
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn situatie is als volgt:
Kamer is 4,30 breed. Aan de muur wil ik graag het scherm vastzetten.
Recht tegen over de andere kant van de muur komt een L vorm bank, de kijkhoeken zijn voor mij dus zeer van belang.
In 1e instantie wou ik gaan voor de nu800 serie van Samsung echter lees ik overal dat hier de kijkhoeken zeer slecht op zijn. Ik heb deze TV zelf in de 75 inch versie gezien in de Mediamarkt en daar kon ik het niet zien. Maar natuurlijk hebben ze daar andere belichting dan in een gewone huiskamer.
De Nu800 heeft een inputlag van 15ms en de qe65q8d 19ms.
Nu kom ik van een 49 inch Full HD scherm van +- 8 jaar oud, deze heeft een inputlag van 5ms, de vraag is dus is die 500 euro extra en +4ms inputlag erbij het waard of is de nu800 een betere optie.
Mochten jullie nog meer informatie nodig hebben, shoot!
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
[ Voor 4% gewijzigd door n0ss op 12-06-2019 12:23 ]