Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mano1989
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-05 19:30
Goedendag tweakers,

Bij deze hulp gevraagd met het volgende:

zie artikel: geek: Tweaker krijgt Slowaakse Ziggo GO-app in Nederland werkend op Android TV

Kan iemand mij vertellen of de App überhaupt nog werkt?

Ik ben het sinds recent aan het proberen, met zowel oude versie als versie 4.16.3
En ik heb ook alle manieren geprobeerd die aangegeven zijn.

Zo heb ik in de oude versie de URL aangepast.(heb alle URLs geprobeerd die in de voorgaande berichten zijn gepost)

Ik krijg de app geïnstalleerd op mijn Mi box S maar wanneer ik Horizon GO open, dan start deze op en krijg ik de volgende melding:

"Blad
spróbuj ponownie

wstecz"

Heb dit uiteraard opgezocht, het is Pools maar ik kan wel op "back" drukken maar dan gebeurd er verder niks.

Precies het zelfde gebeurd er bij de 4.16.3 versie, hier heb ik uiteraard de ' const-string p0, "NL" ' waarde toegevoegd.

HELP GRAAG!

Ben het al even aan het proberen, maar heb het tot op heden nog niet werkend gekregen.

Bij voorbaat dank!
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phasis
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik krijg exact hetzelfde ben ook wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MovieBit
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-06-2021
Ik krijg hem wel geinstalleerd en alles werkt perfect behalve live TV kijken.... deze loopt vast na +/- 5 a 10 minuten en geluid loopt wel door of er komt een buffer logo in beeld.

Terug kijken en Movies&Series werkt wel. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Alle andere diensten en IPTV werken wel naar behoren.

Ik gebruik een Mi Box S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudyy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-05 05:19
Ik snap niet waarom iedereen moeilijk doet met gehackte apps.

Ik heb voor 30 euro deze Android 9.0 box gekocht:

https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.271b4c4d0tMGE4

Deze komt met de playstore en de Ziggo Go app is gewoon te downloaden en werkt perfect.

Ook de interface lijkt geoptimaliseerd te zijn voor TV's.

Is het verschil dat dit een normale Android is en geen Android TV?

Hoe dan ook werkt dit veel makkelijker dan casten via de Chromecast wat ik voorheen deed. Leuke bijkomstigheid is dat het apparaat ook allerlei andere apps kan draaien, N64 emulatie werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friflaj
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-06 08:41
Is Ziggo GO hiermee een beetje goed te bedienen met afstandsbediening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim476321
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-04-2024
Ik heb een werkende ziggo go app in het engels voor android TV. (Oa nvidia shield).

App werkt goed, alles in het engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mereco
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:27
tim476321 schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 10:43:
Ik heb een werkende ziggo go app in het engels voor android TV. (Oa nvidia shield).

App werkt goed, alles in het engels.
Kun je iets meer toelichten hoe en waar je hem verkregen hebt?
Waarschijnlijk wel interessant voor andere gebruikers die nog op de officiële app zitten te wachten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tim476321
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-04-2024
.

[ Voor 98% gewijzigd door tim476321 op 16-08-2019 11:47 ]

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 14:04
Lijkt nu ook de andere media opgepakt te worden:
https://www.totaaltv.nl/n...-op-internet-beschikbaar/
Inclusief linkje in de comments (hopelijk toegestaan...zo niet kunnen de mods 'm dan verwijderen?):
Zoals in 't beleid staat, als je twijfelt over legaliteit, plaats dan niets.

[ Voor 27% gewijzigd door Hero of Time op 15-08-2019 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:04
Tot gisteren werkte de app prima. Sinds vandaag kan ik geen live en replay tv meer kijken? Iemand een idee of er een storing is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:55
robb. schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 18:31:
Tot gisteren werkte de app prima. Sinds vandaag kan ik geen live en replay tv meer kijken? Iemand een idee of er een storing is?
Zelfde hier ja. Je ziet wel de thumbnails maar als je op een zender klikt krijg je na een lange wachttijd "Er is een probleem opgetreden met de stream."

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:16
Helaas:

https://androidworld.nl/a...droid-tv-app-geblokkeerd/

Tenzij iemand hier een workaround voor vindt is het afgelopen met de pret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Uit je bron staat ook dit:
Den Heijer gaf ook aan dat Ziggo werkt aan de Android TV-app van Ziggo welke onderdeel wordt van nieuwe kijkplatform Next waarvan Mediabox Next onderdeel is.
Dus gewoon rustig wachten totdat er een officiële app beschikbaar wordt gemaakt. Work-arounds voor de blokkade, die geheel terecht is IMO, vallen onder de noemer 'omzeilen van beveiliging' en daar gaan we op Tweakers niet bij helpen. Het is dus gedaan met de pret, voor hoe lang dat ook voor sommige heeft mogen duren.

Rest niet meer dan geduld hebben op de ontwikkelingen van Ziggo zelf. Er zal in de toekomst vast wel een sectie komen voor Android TV op het forum. CSA is er eigenlijk niet de juiste plaats voor. Vanwege de stappen van Ziggo rest niets anders dan dit topic te sluiten.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.