Non product review

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 18:24
Ik had deze ''review'' gevonden:
productreview: Huawei P30 Pro 256GB Zwart review door marioe
ik heb met het toestel vanochtend een half uur kunnen testen bij een winkel. Erg kort maar noodzakelijk om te zien wat we gaan missen. Ik hou het toch maar bij een Google Pixel XL.
Zoals je wellicht weet is er inmiddels een leveringsstop van Intel en Qualcomm aan Huawei en heeft ook Google de banden met hen verbroken. Er is geen andere conclusie mogelijk dan dat het toestel niet meer voldoet aan de eisen van een smartphone van deze prijsklasse. Ik verwacht dat ze massaal gedumpt gaan worden de komende tijd, wellicht leuk voor wat modding of een revival van Ubuntu op de telefoon.
Volgens mij is dit geen review als je maar een half uur in de winkel iets in handen hebt gehad, en op basis van de toestand (huawei en de U.S.) dit in een vlaag geschreven hebt.

Blijft zo een ''review'' gewoon staan of wordt deze verwijdert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je kunt de review toch gewoon '0' waarderen? Dan komt ie ver(der) naar onder te staan. Daarnaast is het een mening (en angst) en het voordeel van reviews is dat je ze sowieso allemaal kritisch moet bekijken. Theoretisch zat je al in die modus omdat je kritisch naar het product aan het kijken was. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
@Room42 Ook gedaan hoor.
Ik snap je redenatie wel, maar als je een review leest lees je info over het toestel en wat de gebruiker ervaren heeft in de tijd dat die getest is. Niet iets op onderbuik gevoelens al gaan zeggen dat android updates stopt want dat is nu nog niet het geval.

Het review gaat meer over dat wat er nu gebeurt, dan het toestel zelf 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Maar zo moet je elke review toch lezen? Als er één gebruiker problemen meldt met een product, wil dat toch ook niet zeggen dat het product slecht is? Het kan ook dat die gebruiker gewoon het probleem is.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchnltweaker
@Room42 Oh nee zo bedoel ik het niet. Ging er om of dit wel mocht en of verwijdert moet worden omdat het niet echt wat brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De review zegt inhoudelijk exact 0% over het betreffende apparaat. De review is dus geen review maar meer een forumpost.

Misschien kan @marioe zichzelf verdedigen tegen deze "review"?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Dit is inderdaad geen review, deze is nu ''gelocked'' en niet meer zichtbaar op de website :)

“Do. Or do not. There is no try.”

Pagina: 1