Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag. Ik een player zie hier boven beschreven kan ik daar ook NETFLEX mee
ontvangen. Zelf ben ik een leek in software instaleren.
Relevante software en hardware die ik
Alleen een player en tv

Wat ik al gevonden of geprobeerd
Ik Ben een leek.
Vandaar deze vraag.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:02

The_Worst

Unox

Het schijnt mogelijk te zijn maar het is een apparaat om voornamelijk lokale bestanden te spelen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
The_Worst schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:29:
Het schijnt mogelijk te zijn maar het is een apparaat om voornamelijk lokale bestanden te spelen.
Die kwam ik ook tegen maar daar staat juist dat het niet met de mediaplayer zelf mogelijk is. De specificaties van Coolblue geven ook aan dat er geen Netflix-ondersteuning is.

@Verwijderd Het is trouwens Netflix, mogelijk dat dat het zoeken makkelijker maakt. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Room42 op 11-06-2019 22:34 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op Tweakers. Helaas is deze topicstart wel erg karig om je goed te kunnen helpen.
Allereerst de tip om een nieuw topic te openen in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Daar vraag je namelijk om! :)

Nu zit je in een ander subforum. Zorg dat je nieuwe topic iets meer info geeft over wat je exacte eisen zijn, je huidige setup, wat je al wel gevonden hebt, etc. Succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.