Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

advies game laptop onder €1200

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
jongens zouden jullie mij willen helpen om een juiste beslissing te maken zodat ik een goede/redelijke game laptop kan halen/kopen.

op deze laptop zou ik graag witcher 3 willen spelen als dat ik af en toe films wil bekijken.

mijn budget is €1200 voor een game laptop en mijn voorkeur gaat liever voor een MSI (dit doordat ik een goed beeld heb gekregen van vrienden die deze laptop ook hebben).

deze laptop ben ik niet van plan om mee te nemen, dus de accuduur boeit mij niet veel.
grootte graag 17.3 inch dit omdat ik het altijd al zo heb gehad. als het zou kunnen zou ik graag boven de 12gb werkgeheugen willen.

wat raden jullie mij aan? het zou eventueel ook 2e hands laptop mogen als die nog niet ouder dan 2 jaar is. :P
een vriend heeft een MSI GE72 2QC-209NL Apache Pro, maar deze laptop zijn ook niet meer leverbaar.
waarschijnlijk komt dit doordat er betere producten op de markt zijn gekomen.

Alle reacties

• ThaPegasus
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:29
Waarom een laptop? Je krijgt met een gewone PC zoveel meer waar voor je geld en qua ervaring voor gamen is het zoveel beter. Zeker omdat je het rond de 1200 euro zoekt en 17" wilt, gaat dat geen klapper worden. Ja, het kost iets meer ruimte, maar je hebt er wel veel meer plezier van naar mijn mening.

En wat wil je graag gaan spelen en op wat voor een settings?

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

ThaPegasus schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:22:
Waarom een laptop? Je krijgt met een gewone PC zoveel meer waar voor je geld en qua ervaring voor gamen is het zoveel beter. Zeker omdat je het rond de 1200 euro zoekt en 17" wilt, gaat dat geen klapper worden. Ja, het kost iets meer ruimte, maar je hebt er wel veel meer plezier van naar mijn mening.

En wat wil je graag gaan spelen en op wat voor een settings?
Wat is dit voor klets, sleep jij je desktop elke dag mee naar school/werk? :/
Ik snap dit al te goed, ik heb ook altijd 17" laptops gehad, vind daaronder gewoon te klein en mijn huidige vakbeest weegt 4+ kilo, je moet er wat voor over hebben en ik zou niet anders willen, maar dat neemt niet weg dat ik thuis mijn desktop gewoon gebruik.

Terug on topic, @Verwijderd heb je zelf al wat gevonden? Er zijn namelijk heel, heeel erg veel keuzes en hier moet je wel eerst zelf met een aantal opties op de proppen komen, aldus het beleid.
Je wil 17" en ik denk 16gb geheugen en je wil the witcher 3 kunnen spelen zeg je.
Afhankelijk van minimum of maximum settings je voorkeur geniet heeft dat wel een enorme impact op mogelijke specs van het apparaat, je wil denk ik geen dual core i3 met igpu ookal kan het technisch gezien de witcher wel draaien, maar anderzijds hoef je voor €1200 ook geen laptop met een i7-9700K en RTX2070 te verwachten.

Kijk eens in de pricewatch, gebruik de beschikbare filters en zoek eens... Zeg, 3 modellen uit waarvan jij denkt dat het wat zou kunnen zijn, dan kunnen we je hier verder van dienst zijn als second opinion of misschien dat iemand een beter alternatief heeft :)

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• ThaPegasus
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:29
Wintervacht schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:34:
[...]

Wat is dit voor klets, sleep jij je desktop elke dag mee naar school/werk? :/
Ik snap dit al te goed, ik heb ook altijd 17" laptops gehad, vind daaronder gewoon te klein en mijn huidige vakbeest weegt 4+ kilo, je moet er wat voor over hebben en ik zou niet anders willen, maar dat neemt niet weg dat ik thuis mijn desktop gewoon gebruik.

Terug on topic, @Verwijderd heb je zelf al wat gevonden? Er zijn namelijk heel, heeel erg veel keuzes en hier moet je wel eerst zelf met een aantal opties op de proppen komen, aldus het beleid.
Je wil 17" en ik denk 16gb geheugen en je wil the witcher 3 kunnen spelen zeg je.
Afhankelijk van minimum of maximum settings je voorkeur geniet heeft dat wel een enorme impact op mogelijke specs van het apparaat, je wil denk ik geen dual core i3 met igpu ookal kan het technisch gezien de witcher wel draaien, maar anderzijds hoef je voor €1200 ook geen laptop met een i7-9700K en RTX2070 te verwachten.

Kijk eens in de pricewatch, gebruik de beschikbare filters en zoek eens... Zeg, 3 modellen uit waarvan jij denkt dat het wat zou kunnen zijn, dan kunnen we je hier verder van dienst zijn als second opinion of misschien dat iemand een beter alternatief heeft :)
Helemaal geen klets...
deze laptop ben ik niet van plan om mee te nemen, dus de accuduur boeit mij niet veel.
Hij schrijft zelf dat hij hem niet gaat meenemen.

• vinbrutus
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-11 21:16

Verwijderd

Topicstarter
Wintervacht schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:34:
[...]

ik zou graag hebben dat de laptop met maximale settings kan draaien.
ook zag ik dat dat mijn gewenste werkgeheugen wat aan de hogere kant is, dus ik heb besloten dit te verlagen naar 8 GB. ik zou eventueel dit later zelf kunnen uitbreiden via (Aliexpress)

ik heb even op pricewatch wat gefilterd.
zie link: https://tweakers.net/pric...;1205229;1368856;1164559/

ook heb ik op marktplaats als 2e hands een laptop gevonden:
https://www.marktplaats.n...0afa33e3a&previousPage=lr

trouwens, ik heb ook deze laptop gezien op marktplaats (voor : 875€), enige nadeel 15.6 inch
pricewatch: MSI GP62M 7REX-1289NL (LEOPARD PRO)

volgende alternatief is:
https://www.marktplaats.n...6db858f31&previousPage=lr :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2019 06:51 ]

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Als je hem toch niet mee gaat nemen, en je wilt graag MSI, misschien dat een compacte pc van MSI iets is?
pricewatch: MSI Vortex G25VR 8RD-015NL

Zit onder je budget dus heb je nog meer dan genoeg geld voor een leuke game monitor en toetsenbord. Misschien ists zoals dit
pricewatch: Acer ED242QR Zwart
pricewatch: Corsair Gaming K55 RGB (US)

Als je toch per se een 17,3" MSI laptop wilt dan is er eigenlijk niet veel keus en zit je met jouw budget gebonden aan een GTX 1050, of als je sneller wilt een ander merk of kleinere laptop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet veel ruimte om PC te plaatsen.
Helaas :(

• Artifax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-11 13:38
Misschien zoiets: https://bto.eu/product/bto-x-book-17x884-rtx/

Hier zit een GTX 2060 in! En voor 50 Euro extra kan je upgraden naar 16GB en er is een tijdelijke actie waar je een game muis bij krijgt.

[ Voor 97% gewijzigd door Artifax op 12-06-2019 12:39 ]

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-11 21:13
Dus ruimte is de overweging voor een laptop? Niet de mobilitieit?
Zo ja, heb je dan overwegen om een micro of mini build te maken? Dan heb je veel meer waar voor je geld dan bij een laptop.

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/11/VIA_Mini-ITX_Form_Factor_Comparison.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Geen ruimte voor pc. Dus ik wil hierdoor een laptop aanschaffen. Mijn voorkeur gaat liever voor een MSI, maar ik zie dat een ander merk is voorgesteld en zou je dit misschien kunnen toelichten waarom MSI niet geadviseerd wordt?

Er is ook niets gezecht over de laptop die ik in vorige commentaar heb voorgesteld.
Slechte overweging?

PS: Houd wel rekening mee dat ik niet super veel verstand van heb

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-11 12:41
Kijk anders is bij deze tweaker: https://tweakers.net/aanbod/user/671049/

:)

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:46
Hoe veel ruimte heb je op je bureau? Maar dat eens. Breedte, hoogte en diepte. Een laptop neemt vaak echt niet veel minder ruimte in dan een PC.

Verwijderd

Topicstarter
Het situatie is dat ik de laptop meestal op mijn schoot heb, en soms nog op tafel leg. Ik heb ook een klein huis, anders krijg ik ook ruzie met mijn vrouw :p ze kan goed mikken hoor :)

• Philip Ross
De reden dat ik het vraag is simpel. Hoe kleiner de behuizing van de computer (of laptop) hoe moeilijk het word om warmte af te voeren. En warmte is de grootste oorzaak van trage computers (ouderdom even buiten beschouwing laten).

Daarnaast kan je zelf kiezen welke componenten je wil en kan je later upgraden wat gewoon een enorm voordeel is.

Overigens is een 17" laptop op schoot om te gamen ook niet echt comfortabel. En zal je voor veel situaties toch nog een losse muis willen hebben.

Misschien dat je je vrouw kan overtuigen een heel klein systeem ergens neer te zetten als je daarmee ~€300 goedkoper uit bent?

Verwijderd

Topicstarter
Ze kwam ook met de opmerking van dat wij geen ruimte hebben om dit ergens te plaatsen. Ik vindt het niet erg als de laptop 4kg weegt en wat groter moet worden dan dat ik vraag.
Wat mij betreft mag het dan wel tot 19inch zijn.

Over het aanbod op tweakers gesproken, het is best beperkt hier op marktplaats kan ik wat nu betreft beter uitkomen kwa spec als prijs gezien.

Ik heb al een draadloze muis van een oude laptop (die gebruik ik voor huiswerk etc.)

Verwijderd

Topicstarter
Nog andere alternatieven? Of opmerkingen over voorgestelde laptop?

En nog een vraag, is het waard om deze laptop voor 700euro te halen?
Zie link:
http://link.marktplaats.n...tm_campaign=socialbuttons

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2019 22:14 ]

• frankyfn126
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 11:31
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:01:
Nog andere alternatieven? Of opmerkingen over voorgestelde laptop?

En nog een vraag, is het waard om deze laptop voor 700euro te halen?
Zie link:
http://link.marktplaats.n...tm_campaign=socialbuttons
Mijn mening?: nee

Ik snap veel van je eisen / denk patroon niet.
In een eerdere post gaf je als optie een 15inch MSI met een 1060 en nieuwe cpu. Voor minder dan 1000 euro.

[ Voor 12% gewijzigd door frankyfn126 op 13-06-2019 08:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Klopt. Maar ik heb liever een 17 inch. Hij mag eventueel ook wat groter tot 19. 15inch is te klein voor mij. Maar dit vroeg ik ook puur of het de moeite waard was.

Mijn budget is 1200 euro, maar als ik de mogelijkheid heb om goedkoper een laptop aan te schaffen dan heb ik dat ook liever.

Maar zoals ik al zei, het is een moeilijke beslissing ook omdat ik er niet super veel verstand van heb.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2019 11:52 ]

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

pricewatch: MSI GL73 8RD-017

En zoiets?

En het gezeur altijd van een gewone pc hij wil een laptop.
Ik heb ook een gamelaptop en geen pc en daar heb ik voor gekozen omdat ik dat makkelijker vindt, dat is net als iemand een scooter wil kopen en iedereen gaat dan zeggen dat een auto makkelijker is

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Miyazono
  • Nu online
En anders is het misschien altijd mogenlijk om een ander merk te overwegen?
pricewatch: HP Omen 17-an102nd

Verwijderd

Topicstarter
De voorgestelde MSI zijn de spec wel goed alleen is duitse toetsenbord en duitse uitvoering. Mocht er wat vervangen worden dan kost het ook heel wat.

De 2e voorstel is een HP, deze licht kwa mijn gevoel wel beter, alleen die merk een beetje mwjah. Als ik een andere kan vinden met wat betere specs rn zelfde prijs dan zou mijn voorkeur daar naar gaan.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:29
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:19:
op deze laptop zou ik graag witcher 3 willen spelen als dat ik af en toe films wil bekijken.

mijn budget is €1200 voor een game laptop en mijn voorkeur gaat liever voor een MSI (dit doordat ik een goed beeld heb gekregen van vrienden die deze laptop ook hebben).

grootte graag 17.3 inch dit omdat ik het altijd al zo heb gehad. als het zou kunnen zou ik graag boven de 12gb werkgeheugen willen.

wat raden jullie mij aan? het zou eventueel ook 2e hands laptop mogen als die nog niet ouder dan 2 jaar is. :P
Dan zou ik eerlijk gezegd toch eens aan een desktop denken en de films op een tablet kijken :X . Laptops maken altijd herrie, je betaald meer voor minder en ze zijn lastig te upgraden. Enige nadeel van de desktop is dat hij niet mobiel is en je scherm ruimte inneemt.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23-11 20:55
sdk1985 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:17:
[...]

Dan zou ik eerlijk gezegd toch eens aan een desktop denken en de films op een tablet kijken :X . Laptops maken altijd herrie, je betaald meer voor minder en ze zijn lastig te upgraden. Enige nadeel van de desktop is dat hij niet mobiel is en je scherm ruimte inneemt.
Zoals al een paar keer aangegeven door TS. Er is geen plek voor een desktop, vandaar de laptop.

@Verwijderd , wat je kan doen om zekerder van je zaak te worden. Ga op zoek naar reviews (youtube, fora, review sites. Zoek benchmarks, etc) wat de voor- en nadelen van de laptops zijn. Let dan met name ook op beeldweergave, kleur weergave, glans/mat scherm, warmte afgifte, stroomverbruik, garantie, etc, noem maar op.

Je geeft aan dat je niet de kennis hebt. Des te meer om daaraan te werken.Zodoende krijg je er ook verstand van en kun je dan prima zelf beslissen welke laptop voldoet aan jouw wensen. En je kan specifiek iets vragen. De vraag nu is vrij algemeen. Als je op tweakers iets plaatst, dan wordt er van je verwacht dat je zelf onderzoek doet (zodat je er ook iets van opsteekt).
Wat versta je onder spelen? Hoeveel FPS?, resolutie? Alles op ultra, of ben je met iets minder ook tevreden?

edit: ik heb te weinig kennis van laptops om een advies te kunnen geven. Dan moet ik hetzelfde doen wat ik jou als huiswerk geef;).

[ Voor 4% gewijzigd door NLMaca op 13-06-2019 18:44 . Reden: edit ]

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:29
NLMaca schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:43:
[...]

Zoals al een paar keer aangegeven door TS. Er is geen plek voor een desktop, vandaar de laptop.
Je mag wel een beetje out of the box denken. Vergis je niet de kans dat je rsi of andere ergonomische problemen krijgt door 'op schoot' te gaan gamen is aardig hoog. Dus het is zeker de moeite om even ter discussie te stellen of dat wel echt zo is.

De computer kasten zelf zijn tegenwoordig heel klein, je hebt wel een bureau nodig om aan te zitten en de monitor op te plaatsen. Dat is de ruimte die je moet reserveren; pak hem beet 60cm. Is daar echt geen ruimte voor? Ik ken iemand met een 2 kamer appartement die een AIO (all in one) letterlijk in plaats van het nachtkastje naast het bed heeft gezet. Waar een wil is, is een weg.

Een pc achter je tv hangen kan ook nog een optie zijn, ergonomisch natuurlijk ook wat minder.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23-11 20:55
sdk1985 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:55:
[...]

Je mag wel een beetje out of the box denken. Vergis je niet de kans dat je rsi of andere ergonomische problemen krijgt door 'op schoot' te gaan gamen is aardig hoog. Dus het is zeker de moeite om even ter discussie te stellen of dat wel echt zo is.
Dat ben ik met je eens. Ik ben ook zelf van mening dat als je een laptop kwijt kunt, je daar prima ook een desktop neer kunt zetten. Het hoeft allemaal niet zo groot.
Voor een budget van 1200 euro, kun je dat prima op micro ITX prima voor elkaar krijgen. 22 of 24 inch scherm breedte. desnoods een monitor arm en je kan prima werken/gamen.

Alleen dezelfde vraag had iemand anders ook al gesteld, vandaar mijn reactie.

Alleen de voorkeur gaat duidelijk uit naar een laptop. Ik neem aan dat hij hier niet mee op schoot gaat zitten gamen, want dan ben je met 3 - 5 kilo niet echt blij en kun je een beetje warmte afvoer ook wel vergeten, dus ik hoop dat TS er op zijn minst een plek in huis voor heeft.

@Verwijderd hoeveel ruimte heb je tot je beschikking? Ga je de laptop op een bureau zetten of ga je vanaf je schoot gamen?

[ Voor 5% gewijzigd door NLMaca op 13-06-2019 20:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
NLMaca schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:43:
[...]

@Verwijderd , wat je kan doen om zekerder van je zaak te worden. Ga op zoek naar reviews (youtube, fora, review sites. Zoek benchmarks, etc) wat de voor- en nadelen van de laptops zijn. Let dan met name ook op beeldweergave, kleur weergave, glans/mat scherm, warmte afgifte, stroomverbruik, garantie, etc, noem maar op.

Je geeft aan dat je niet de kennis hebt. Des te meer om daaraan te werken.Zodoende krijg je er ook verstand van en kun je dan prima zelf beslissen welke laptop voldoet aan jouw wensen. En je kan specifiek iets vragen. De vraag nu is vrij algemeen. Als je op tweakers iets plaatst, dan wordt er van je verwacht dat je zelf onderzoek doet (zodat je er ook iets van opsteekt).

[...]

Wat versta je onder spelen? Hoeveel FPS?, resolutie? Alles op ultra, of ben je met iets minder ook tevreden?

edit: ik heb te weinig kennis van laptops om een advies te kunnen geven. Dan moet ik hetzelfde doen wat ik jou als huiswerk geef;).
Pff, daar vraag je mij wel wat. ik ga zeker wel even op youtube kijken zoals je mij nu adviseerd.
even een antwoord op je vraag te geven, als ik 1200euro betaal dan ga ik ook vanuit dat ik op ultra settings kan spelen. met 2 jaar garantie :P afcourse.

achja ik ben altijd heel zuinig op de laptops, mijn laatste laptop ging 12 jaar lang mee, en in principe doet die nog steeds wel alleen is die nu wel heel traag als je het vergelijkt met de laptops van nu.

Verwijderd

Topicstarter
Ik leg de laptop meestal op de eet tafel. En soms op mijn schoot. Als ik voor een prijs van 1200euro een goede laptop kan halen dan ga ik daar graag ook voor. Indien ik een desktop wil halen moet ik zeker 2 jaar wachten. Vraag mij niet waarom.

Dat betekent dat ik gewoon een laptop wil halen, dit ook doordat ik heeeeeel soms ergens makkelijk ook kam meenemen (dit komt zelden voor.

Zijn er nog meer tip advies voorstel betreft de laptops? Als ik 1tje kan vinden waar ik ook een goed gevoel van krijg dan wil ik die ook per direct halen/bestellen.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

https://www.bol.com/nl/p/...JlOwQ.1.10.ProductPageUrl

En deze dan?
Is een Asus, me vorige was ook een Asus en die doet het al wat jaartjes.
Die doet het nog steeds maar wilde wat nieuwer.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat deze het wordt. Lijkt mij zeker een goede laptop

• Philip Ross
chucky666 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:39:
https://www.bol.com/nl/p/...JlOwQ.1.10.ProductPageUrl

En deze dan?
Is een Asus, me vorige was ook een Asus en die doet het al wat jaartjes.
Die doet het nog steeds maar wilde wat nieuwer.
Een 1050ti gaat echter geen ultra settings halen. Mijn desktop met een 1050ti er in haalt op 2560x1080 net medium settings 60 FPS op iets als PUBG. Waarschijnlijk nog minder op zwaardere spellen.

Ik zie overigens ook dat er een variant is met een 1060, 15,6" dus ook makkelijk op schoot te nemen.

• Miyazono
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:44:
Ik denk dat deze het wordt. Lijkt mij zeker een goede laptop
Philip Ross schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 23:24:
[...]

Een 1050ti gaat echter geen ultra settings halen. Mijn desktop met een 1050ti er in haalt op 2560x1080 net medium settings 60 FPS op iets als PUBG. Waarschijnlijk nog minder op zwaardere spellen.

Ik zie overigens ook dat er een variant is met een 1060, 15,6" dus ook makkelijk op schoot te nemen.
Dan zou ik zelf eerder voor die HP laptop gaan die ik linkte, voor €50 meer een GTX 1060 6GB wat toch best een grote boost in performance is

• Rensjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
pricewatch: Asus ROG Strix GL504GM-ES158T

Is wel een 15 inch (ondanks dat je aangaf 17 inch te willen) maar wel een goede laptop denk ik persoonlijk.
8e gen i7, 16GB RAM en een GTX1060.
Zit er over te denken om deze zelf ook aan te schaffen...

Heb zelf inmiddels zo'n 7 jaar een Asus die nog prima mee gaat, echter wel aan vervanging toe is.
Echter ben ik van mening (i.v.m. ervaring eigen laptops) dat Asus wel kwaliteit levert.
Vorige laptop is ook meer dan 5 jaar meegegaan, doet het nog steeds alleen is de accu op en een stuk trager.

PV Output

Verwijderd

Topicstarter
Als je zecht dat deze HP beter is, dan wordt die het; https://www.bol.com/nl/p/...rrer=ADVNLTWECOMPUTER2018

PS: 17inch is wel een pre waar ik op let. Vandaar de keuze naar HP. Maar geen ervaring met die merk. Myn vorige laptop die 12jaar lang heeft overleeft was wel een ASUS

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2019 07:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Als er geen betere alternatief wordt voorgesteld dan haal ik deze vandaag van mijn vorige post. Hp omen

• Miyazono
  • Nu online
Tja, in princiepe zijn er betere alternatieven maar dan zit je te kijken naar 15,6"

Verwijderd

Topicstarter
:D als dat een kleine verschillen zijn dan vindt ik het ook goed :p.

• Max lucassen
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16-09-2020
een msi laptop is echt super, het leukste aan die laptops is het boost knopje :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb toch die hp omen op de advies gehaald. Ik wil ook een koelpasta halen, zijn er hiervoor geadviseerde merken?

• Philip Ross
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 06:36:
Ik heb toch die hp omen op de advies gehaald. Ik wil ook een koelpasta halen, zijn er hiervoor geadviseerde merken?
Waarom zou je dat willen?

Tenzij je echt goed weet wat je aan het doen bent heb je grote kans dat het alleen maar slechter koelt en je je garantie kwijt raakt

Verwijderd

Topicstarter
Oowh, tjah ik hoorde van mijn broer die ICT deed dat het alleen beter is om dit te doen.

Als het niet werkt/helpt en het garantie hierdoor vervalt dan hoef ik het ook niet.

Ik neem wanneer ik de werkgeheugen zelf uitbreidt dat de garantie dan ook niet vervals als de koelpasta, right?

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Net besteld Lenovo Y540 met gf 1650 voor 800 e. 25 euro korting vandaag.

144 hz 300 nits beeldscherm als een optie.

Verwijderd

Topicstarter
Welke type nr? Volledig

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
https://www.lenovo.com/nl...81SYCTO1WWNLNL0/customize?

Ik heb eigen SSD. Geen Windows 10 nodig (-150 e). 25 e korting deze weekend.

• Miyazono
  • Nu online
Beste laptop voor 1200 euro op dit moment is volgensmij inderdaad de Lenovo Y540
pricewatch: Lenovo Legion Y540-15IRH (81SX0080MH)
Maar dan zit je dus inderdaad wel met 15.6", prestaties van de gpu (GTX 1660 Ti) liggen daarintegen wel rond die van een GTX 1070 dus vergeleken met een GTX 1060 is dat toch best leuk. Maar als je dus per se 17.3" wilt dan is de HP laptop het snelst.

• vinbrutus
Met kortingscode telespring krijg je nog meer korting

• Miyazono
  • Nu online
vinbrutus schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 21:55:
Met kortingscode telespring krijg je nog meer korting
Ook al gebruik je de telespring kortingscode, dan is die bij de webshop van Lenovo alsnog duurder dan bij Paradigit. 1260 euro zonder OS bij Lenovo en 1199 euro met OS bij Paradigit.

• vinbrutus
Miyazono schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 22:16:
[...]

Ook al gebruik je de telespring kortingscode, dan is die bij de webshop van Lenovo alsnog duurder dan bij Paradigit. 1260 euro zonder OS bij Lenovo en 1199 euro met OS bij Paradigit.
Ja de post was eigenlijk bedoeld voor voorgaande. Als je nog student bent kan je hem ook nog kopen op campusshop https://www.campusshop.nl...sx0080mh/80053992/product

Verwijderd

Topicstarter
Mediamarkt heeft deze laptop niet op voorraad waardoor er 5weken levertijd anders op deze product kan zitten.

Ik heb deze bestelling ge annulleerd, toen wilde ik hetzelfde laptop bij een andere winkel kopen dus wehkamp. Maar daat staat dat de videokaart 3gb heeft waardoor ik ga twijfelen om niet daar opnieuw aan te schaffen.

Hebben jullie eventueel andere adviesen om een andere laptop te kopen?

Verwijderd

Topicstarter
JONGENS IS DEZE LAPTOP WEL GOED?

Medion Erazer X7851 (30022684, Qwerty)
pricewatch: Medion Erazer X7851 (30022684, Qwerty)

DIE HP OMEN AN102ND IS NU 1300 GEWORDEN

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2019 19:33 ]

Pagina: 1