Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand op de hoogte of/wanneer Google routines beschikbaar wordt in het Nederlands?

Op dit moment kan het alleen als je de taal in het Engels zet zover ik kan vinden.

Beste antwoord (via Verwijderd op 13-06-2019 01:12)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zal wel even duren, net als dat Google Home pas recent eindelijk in het Nederlands beschikbaar is geworden. Meldt Google er zelf nog niks over?

Hier hebben ze een mooie uitleg hoe je je apparaat wel in het Nederlands kunt blijven gebruiken terwijl de routines in het Engels beschikbaar blijven: https://www.smarthomemaga...home-en-google-assistant/

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zal wel even duren, net als dat Google Home pas recent eindelijk in het Nederlands beschikbaar is geworden. Meldt Google er zelf nog niks over?

Hier hebben ze een mooie uitleg hoe je je apparaat wel in het Nederlands kunt blijven gebruiken terwijl de routines in het Engels beschikbaar blijven: https://www.smarthomemaga...home-en-google-assistant/

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Room42 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 21:49:

Je kan Home en de Assistent ook tweetalig gebruiken gelukkig :) Kun je inderdaad je routines wel in het engelands doen en alle andere dingen in je moerstaal.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• Tasz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-11 15:09
Je kan nu bij de routine instellingen door tegen de Assistent in je smartphone “routine” te zeggen. Dan komt er een "routine’ button zichtbaar. Als je daar op klikt kom je in het routine instellingen menu.

Routines maken lukt maar het lukt mij nog niet dat google daarop reageert.
Iemand een idee?

• Edvd1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-07 06:47
Datzelfde heb ik ook, aanmaken routines lukt echter gebruiken niet.. :'(

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Hi!

Kunnen jullie bevestigen dat de Routines knop nog beschikbaar is ? Ik zie hem op mijn iPhone en mijn Android phone niet meer ondanks dat ze in het engels staan.

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

• sroeling
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 20-11-2019
Mij lukt het ook nog steeds niet, maar ik dacht dat het misschien kwam omdat ik alleen een Sonos met Google Assistent heb. Als ik 'routine' zeg tegen de assistent in mijn telefoon snapt ze ook niet wat ik wil.

Edit: Google support heeft er wel een duidelijke pagina over in het Nederlands, maar ik zie het niet terug op mijn iPhone.

[ Voor 35% gewijzigd door sroeling op 20-11-2019 12:00 ]

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-11 16:17
Interessant. Begrijp ik dan goed dat ondanks alle beschikbare informatie, er nog niemand in Nederland is die routines aan de praat heeft? Ik wilde er vandaag naar gaan kijken, maar dit geeft niet veel hoop...

• GhubozZ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-08 11:45
Update: ze werken :)
Vraag Google om routines en je kan routines instellen.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:53
GhubozZ schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 21:35:
Update: ze werken :)
Vraag Google om routines en je kan routines instellen.
Instellen maar niet gebruiken

• GhubozZ
Joostje123 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 21:37:
[...]

Instellen maar niet gebruiken
Bij mij werken ze hoor! Ik zeg nu slaaplekker en de lampen gaan uit.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:53
GhubozZ schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 12:06:
[...]

Bij mij werken ze hoor! Ik zeg nu slaaplekker en de lampen gaan uit.
Hier werkt die inderdaad nu ook!

• FlyBock
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-07 14:09
Yep, werkt hier ook. Open Google Assistant, zeg 'Routines' en volg de instructies.

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-11 20:08
Werkt dit nog steeds? Net kon ik het scherm nog openen, maar nu krijg ik de melding "ik kan hier nog niet bij helpen".

PSN - 500px - Flickr

• joey.g
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 12-11 13:48
Dit werkt inderdaad! En gewoon in het Nederlands👌

Als ik vraag naar routines krijg ik ook de melding “ik kan hier nog niet bij helpen” maar krijg in de app wel de suggestie om mijn routines te wijzigen.

• GhubozZ
FireFly3k schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 18:02:
Werkt dit nog steeds? Net kon ik het scherm nog openen, maar nu krijg ik de melding "ik kan hier nog niet bij helpen".
Ja hier werkt het nog steeds. Hier staat meer informatie:
https://androidworld.nl/n...ogle-assistent-nederland/

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-11 20:08
Thnx! Het is gelukt met "routine instellingen". :)

PSN - 500px - Flickr

Pagina: 1