Weggeefdagen 2019

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-10 23:12
Ik heb pas vandaag een kortingscode mogen ontvangen na aanleiding van dit .plan plan: Vakantiegadget Weggeefweken dag 1

Nou heb ik niets dringends nodig, maar een kortingscode is altijd mooi meegenomen.
Ik kom er dus pas achter dat mocht ik iets gewonnen hebben, de kans bestaat dat ik niet op de hoogte geweest zou zijn.

De mail stond weliswaar in mijn Ongewenste Map, maar zouden de andere mails dan ook niet daar moeten zijn?

Hebben anderen dit ook of ben ik de enige met dit probleempje?

Beste antwoord (via atillicious op 13-06-2019 11:47)

• Zoetje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-04-2023
Dankjewel voor jullie reactie's en mention. Het is inderdaad zo dat de kortingscode van dag 5 verzonden is en de andere dagen nog niet. Het ligt dus niet aan jullie mail instellingen;)

De kortingscodes zullen er zo snel mogelijk aan komen. Het is inderdaad zo dat deze handmatig ingeladen moeten worden en dit is heeft helaas wat tijd nodig... Ik had deze ook graag sneller verzonden.

Weet dat ze eraan komen en we jullie en de kortingscodes niet vergeten zijn:) Heb je nog meer vragen, laat het even weten!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het duurt altijd even, ik heb zelfs nog niks ontvangen. Volgens mij is het mensenwerk, of zo. Sowieso zal de kortingsbon maar zo'n 10% zijn. Niet echt noemenswaardig en vaak kun je het dan elders wel goedkoper krijgen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
Ach so, 10% is geen wereld van verschil, maar is toch wel lekker op een camera van pak 'm beet 5 tot 800 euro. Het lijkt net alsof alle verkopers een prijsafspraak hebben, overal ongeveer dezelfde prijs op camera's.
Maar wel genoeg verschil voor een accu of geheugenkaartje om erbij te nemen.
Bedankt voor de geruststelling in ieder geval, blij om te weten dat ik niet de enige ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kortingscode? Geen idee of dat per aktie of dag is; hier niet eens spam mogen ontvangen.

Niet dat ik dringend iets wil kopen maar het klinkt nu een beetje als "random mail"?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 06:34
@MAX3400 Stond in de voorwaarden van iig deze: plan: Vakantiegadget Weggeefweken dag 5

Heb niet aan alle dagen meegedaan dus weet niet of er meer waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atillicious
Die kortingscode is per dag, maar vond het apart dat ik die van dag 5 wel ontvang en de eerste 4 dagen niet.
Zal wel random zijn dan zoals je 't zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

atillicious schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 21:11:
Die kortingscode is per dag, maar vond het apart dat ik die van dag 5 wel ontvang en de eerste 4 dagen niet.
Zal wel random zijn dan zoals je 't zegt.
Heb zelfs alle dagen meegedaan, ook alleen die van dag 5 (vandaag ontvangen). gekregen.

Best wel onduidelijk allemaal.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnieWbl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 06:34
Niet elke dag had dit in de voorwaarden staan (zoals dag 1).
Dat gezegd hebbende: dag 2 wel, daaraan meegedaan maar nog geen code ontvangen. Dag 5 wel binnen, dus of de rest is tra(a)g(er) of er is iets fout gegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
JohnnieWbl schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 21:40:
Niet elke dag had dit in de voorwaarden staan (zoals dag 1).
Dat gezegd hebbende: dag 2 wel, daaraan meegedaan maar nog geen code ontvangen. Dag 5 wel binnen, dus of de rest is tra(a)g(er) of er is iets fout gegaan. :)
Dag 1 heeft dat wel, net boven de poll om wel of niet mee te doen.
Begrijp wel dat meerdere personen niet/nauwelijks kortingscodes hebben ontvangen, voor mij is dat genoeg om te weten dat het niet aan mijn mailinstellingen ligt.
Komt goed en anders jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 20:44

Sméagol

Master of Mayhem

Yup, ik heb ook vooralsnog niks ontvangen.

Waarschijnlijk gebruik ik ze niet, maar afhankelijk van de korting en de geldigheid is er toch een kans dat ik ze wel gebruik, dus ze zouden mooi meegenomen zijn.

Maar ik kan me herinneren van vorig jaar dat er ook iets mis ging.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustaMarc
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-08 11:11
hier ook nog geen kortingscode ontvangen voor geen enkele dag. Was wel benieuwd naar de code voor dag 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-10 12:38
Ik heb aan alle dagen meegedaan maar ook alleen eentje voor dag 5 gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen @Ginz of iemand die er wat van vind? ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik heb 1 code ontvangen, voor de rest ook niks

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 14:10

Ginz

Trek Superfly 5 powered

MAX3400 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 09:50:
Geen @Ginz of iemand die er wat van vind? ;)
Daar kan mijn collega, @Zoetje op antwoorden.

Bedankt voor de mention MAX3400

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • Beste antwoord
  • +5 Henk 'm!

• Zoetje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 24-04-2023
Dankjewel voor jullie reactie's en mention. Het is inderdaad zo dat de kortingscode van dag 5 verzonden is en de andere dagen nog niet. Het ligt dus niet aan jullie mail instellingen;)

De kortingscodes zullen er zo snel mogelijk aan komen. Het is inderdaad zo dat deze handmatig ingeladen moeten worden en dit is heeft helaas wat tijd nodig... Ik had deze ook graag sneller verzonden.

Weet dat ze eraan komen en we jullie en de kortingscodes niet vergeten zijn:) Heb je nog meer vragen, laat het even weten!
Pagina: 1