Toon posts:

Advies welk scherm..

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
ik heb een beamer die ik zo nu en dan gebruik om in de avond een film mee te kijken gebruik hem dus niet iedere dag.

Nou heb ik waar me tv staat een rolgordijn die ik dan ophang(ja ik weet het) zo gebruik om me beamer nu eigenlijk.

Nou ben ik van plan om een tv lift in te bouwen zodat ik me tv kan laten waar die laat en zodra ik een film wil kijken ik hem kan laten zakken hierachter heb ik dan een witte muur.. nou ben ik dus opzoek een vast scherm die ik erachter kan ophangen maar ik zie effe door de bomen het bos niet meer er zijn zoveel verschillende schermen van goedkoop naar duurder uiteraard en van wit zilver zelf zwart lage gain hoge gain etc etc..

Nou gebruik ik de beamer eigenlijk alleen in de avond en verder gewoon de tv.

Relevante software en hardware die ik gebruik
ik heb een beamer van Benq 3400 lumens full HD dlp type nummer weet ik effe niet heb hem al een tijdje.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
zelf kom ik al snel op een scherm van Coolblue uit.
Mijn budget is trouwens rond de 4 a 500 euro voor een scherm. Oh en qua grootte ben ik opzoek naar een scherm van ca 100inch

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:16
Waarom geen projector scherm monteren en die voor je tv langs laten zakken. Hebben geen tv lift nodig. Scheelt weer geld. (Welke je dan in het projector scherm kunt investeren eventueel)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk omdat ik het niet.mooi vind om een ding aan me plafond te hebben hangen en dan komt het scherm zo een 25cm van de muur af te hangen omdat ik nu een kast om me tv heen heb gebouwd.

En omdat ik een tv lift eigenlijk wel een gave oplossing vind 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomsDiner
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18-07 23:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:10

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit valt onder aankoopadvies. Ik verplaats je even :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En hoe zit het met projectie verf??
Pagina: 1