Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfrogmusic
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-09-2019
Samsung A50 net nieuw gekocht. Verliest steeds de wifi in thuisnetwerk plus de mailsynchronisatie. Na een aantal keer opnieuw opstarten, waaronder ook veilige modus, krijg ik wifi weer aan de praat. Mailsynchronisatie moet ik elke keer na opstarten opnieuw aan zetten. Andere mobiel Huawei mate 10 lite heeft probleem niet. Ook andere phones ( Apple van kinderen) plus pc's hebben probleem niet. Heb diverse tips en trucs al gehad. Welke tovenaar heeft raad?

Groet
Marcel Baars

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Omruilen voor een goeie?

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfrogmusic
Daag Pinokkio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfrogmusic
Het valt me tegen als ik op internet op diverse forums kijk, dit probleem wijd en zijd bekend schijnt te zijn, maar een echte oplossing vindt ik nergens. Ik dacht, laat ik de bollebozen en whizzkids van Tweakers maar eens aanspreken. Ik heb wel vertrouwen in hun kunne. Maar enkel een pinokkio met een flauwe opmerking is wel heel triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furkan68
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 31-01-2021
Hey hallo,

Ik heb nu 1 dagje mijn a50 en ik merkte ook dat het een beetje traag ging. Ik heb toen een video gevonden die mij heeft geholpen. Je moet je telefoon voor effe op vliegtuigstand zetten en toen deed mijn wifi het weer heel goed