Mijn huidige pc is 10 jaar oud en klaar voor vervanging, ik heb hieronder reeds een poging gedaan voor een nieuwe samen te stellen. Ik doe steeds iets van een 10 jaar met een pc en heb graag dat het syteem wat future proof is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal hoofdzakelijk voor Lightroom gebruikt worden en occasioneel wat gamen, ik denk 80% LR en de rest gamen. Indien de PC 4K games aankan is dit zeker een + punt.
OS zal Windows 10 zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget voor deze pc is 2300 - 2400€ (Hardware & assemblage in)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ga later gewoon nog een 32" IPS 4K scherm aanschaffen.
Voor de rest ga ik mijn oude SSD schijven herbruiken in de nieuwe pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik zeker nodig heb is bluetooth op het moederbord en dat de pc vlot werkt (LR-games-multimedia)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb gekozen voor Intel en Asus (MB) gewoon omdat al mijn vorige pc's met die hardware waren en hiermee nooit problemen gehad heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Pc moet stil zijn.
Ga je overklokken?
Normaal niet want ben niet zo thuis hierin, indien het gemakkelijk met bijgeleverde software kan wil ik dit uiteraard proberen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Indien jullie verbeterpunten hebben qua performantie of andere onderdelen sta ik hier natuurlijk voor open.
Waar ik niet 100% zeker van ben is het geheugen dus ik hoop dat iemand mij hier kan adviseren.
Ik ga de pc bestellen binnen 2 weken dus liefst hardware die nu op de markt is.
Hieronder mijn pc:
Muchas gracias
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal hoofdzakelijk voor Lightroom gebruikt worden en occasioneel wat gamen, ik denk 80% LR en de rest gamen. Indien de PC 4K games aankan is dit zeker een + punt.
OS zal Windows 10 zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget voor deze pc is 2300 - 2400€ (Hardware & assemblage in)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ga later gewoon nog een 32" IPS 4K scherm aanschaffen.
Voor de rest ga ik mijn oude SSD schijven herbruiken in de nieuwe pc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik zeker nodig heb is bluetooth op het moederbord en dat de pc vlot werkt (LR-games-multimedia)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb gekozen voor Intel en Asus (MB) gewoon omdat al mijn vorige pc's met die hardware waren en hiermee nooit problemen gehad heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Pc moet stil zijn.
Ga je overklokken?
Normaal niet want ben niet zo thuis hierin, indien het gemakkelijk met bijgeleverde software kan wil ik dit uiteraard proberen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Indien jullie verbeterpunten hebben qua performantie of andere onderdelen sta ik hier natuurlijk voor open.
Waar ik niet 100% zeker van ben is het geheugen dus ik hoop dat iemand mij hier kan adviseren.
Ik ga de pc bestellen binnen 2 weken dus liefst hardware die nu op de markt is.
Hieronder mijn pc:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i9-9900KF Tray | € 514,50 | € 514,50 |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Maximus XI Hero (Wi-Fi) (Call of Duty) | € 354,23 | € 354,23 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2060 Gaming OC Pro 6G | € 385,46 | € 385,46 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Dark Base Pro 900 rev. 2 Zwart | € 224,47 | € 224,47 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M4A2666C16 | € 149,90 | € 149,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Dark Power Pro 11 750W | € 170,99 | € 170,99 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 114,90 | € 114,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.988,45 | ||
Muchas gracias