Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?

De receiver met de ultieme bioscoopervaring in mijn living. Het zal bij een 5.1 systeem blijven.

een must:

streaming
ondersteuning voor 4k en HDR (heb een Lg 65C8)
multiroom
min. 100 w output

Wat is je budget?

+/- 400 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

De receiver zal vooral gebruikt voor TV en muziek maar vooral voor films en series.
Ik heb al een 65 inch TV op 4m afstand. Ik heb standaard kenwood/artsound speakers maar het is de bedoeling om een upgrade te geven. Vooral de twee frontspeakers en centerspeaker.

Wat heb je zelf al gevonden?

Yamaha v485 en D485 voldoen een opgenoemde eisen.

Deze Denon vond ik ook niet mis:

https://www.plattetv.nl/i...-21387.html?sqr=avrx1500&

Zijn deze toestellen overkill voor een homecinema? Ga ik ten volle kunnen genieten van mijn LG65C8 kunnen genieten? Of zijn er andere alternatieven?

Beste antwoord (via Verwijderd op 11-06-2019 23:53)

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 13:42
Met die Denon heb je een prima receiver. Je zou zelfs met de 1400H vooruit kunnen. Als die voldoet aan jouw wensen/eisen dan kun je er weinig tot niets verkeerds aan doen. Tevens hebben ze de heos functie dus kun je multi room audio speakers van heos toevoegen aan de setup. Daarnaast hebben deze receivers genoeg vermogen om alle "normale" speakers prima aan te sturen. Prijs is ook zeer netjes, dus wat mij betreft een prima keuze.

Die 100W output heb je echt niet nodig. Met enkele watts heb je al genoeg om in de woonkamer tot een flink volume te komen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 13:42
Met die Denon heb je een prima receiver. Je zou zelfs met de 1400H vooruit kunnen. Als die voldoet aan jouw wensen/eisen dan kun je er weinig tot niets verkeerds aan doen. Tevens hebben ze de heos functie dus kun je multi room audio speakers van heos toevoegen aan de setup. Daarnaast hebben deze receivers genoeg vermogen om alle "normale" speakers prima aan te sturen. Prijs is ook zeer netjes, dus wat mij betreft een prima keuze.

Die 100W output heb je echt niet nodig. Met enkele watts heb je al genoeg om in de woonkamer tot een flink volume te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt hier ben ik wat mee. Deze denon is prijs kwaliteit idd een goede keuze. Het zal zeker geen overkill zijn ook.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:52

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zoals @NL_Scratch ook reeds opmerkt: Waarom 100W? In alle normale huis-tuin-en-keukensituaties gebruik je maar een paar Watt om je hele kamer te kunnen vullen.

Your Friendly Neighborhood Moderator