Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusi0nking
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-06-2024
Mijn vraag
Ik zoek iets wat blu-ray af kan spelen in 4k upscaling of native 4k.

Ik gebruik meestal een headset/koptelefoon dus een van mijn vragen was als de Sony BDPS6700B een wireless headset/koptelefoon ondersteund via een usb receiver.

Mijn budget is tussen de 100-200€ (het liefst richting the 100€).

Ik heb zelf dus all gekeken naar de Sony BDPS6700B, zou dit een goeie keuze zijn?

Bedankt!.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Fusi0nking Aankoopadviezen doen we in CEA. Heb heb je topic verplaatst.

De speler die je voorstelt doet aan 4k-upscaling. En je kan via bluetooth een hoofdtelefoon aansluiten; wat niet heel erg gebruikelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusi0nking
Excuses. Bedankt voor het verplaatsen.
En de speler ondersteund het alleen via bluetooth? Een usb receiver in de usb poort gaat niet werken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Waarom geen Xbox One S? Met een beetje geluk voor €100 en een beetje te vinden. Slikt UHD discs en kan die afspelen. Bediening lekker via je smartphone. En zat headsets ondersteund.

En je kan er eventueel ook op internetten, Netflixen, etc; iets meer functioneel dan je vraag maar misschien een optie. ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 16:51

nexhil

BAM!

MAX3400 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 09:53:
Waarom geen Xbox One S? Met een beetje geluk voor €100 en een beetje te vinden. Slikt UHD discs en kan die afspelen. Bediening lekker via je smartphone. En zat headsets ondersteund.

En je kan er eventueel ook op internetten, Netflixen, etc; iets meer functioneel dan je vraag maar misschien een optie. ;)
Ook mijn Idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusi0nking
Oh? Ik zie ze meestal voor 200€ nieuw. Ik koop liever geen 2e hands spul behalve als er garantie bij zit. Enige idee waar ik dit kan vinden voor zoon prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Fusi0nking schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:29:
Mijn vraag
Ik zoek iets wat blu-ray af kan spelen in 4k upscaling of native 4k.

Ik gebruik meestal een headset/koptelefoon dus een van mijn vragen was als de Sony BDPS6700B een wireless headset/koptelefoon ondersteund via een usb receiver.

Mijn budget is tussen de 100-200€ (het liefst richting the 100€).

Ik heb zelf dus all gekeken naar de Sony BDPS6700B, zou dit een goeie keuze zijn?

Bedankt!.
4k upscaling en native 4k zijn natuurlijk 2 verschillende dingen. Native zul je alleen vinden op UHD-spelers of de XBOX One. Upscaling vindt je tegenwoordig op legio apparaten.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peschinl
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20-09 20:43
Heb hier een x700 uhd bluray speler, werkt al perfect voor meer dan een jaar. Heb 'm ook regiovrij laten maken.

pricewatch: Sony UBP-X700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

peschinl schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:58:
Heb hier een x700 uhd bluray speler, werkt al perfect voor meer dan een jaar. Heb 'm ook regiovrij laten maken.

pricewatch: Sony UBP-X700
Voor UHD-discs was ie sowieso al regiovrij, want er zit geen regiocode op UHD-discs.
Voor het afspelen van normale dvd's en blu-rays kan dat dan weer wel handig zijn, want die hebben wel een regiocode en die werken ook in het geval van UHD-spelers alleen op een regiovrije speler, of op een speler uit de juiste regio.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1