Shenmue III is uitgesteld tot 19 november

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 15:08

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
nieuws: Shenmue III is uitgesteld tot 19 november
Het spel, waarvoor via Kickstarter geld wordt werd opgehaald, komt uit voor de pc en de PlayStation 4.
Sega brengt overigens in augustus remasters van Shenmue I en II uit, al is het bedrijf niet direct betrokken bij Shenmue III.
Linkje in bovenstaande quote verwijst naar een verkeerde URL; verder lijkt de zinsopbouw of augustus 2019 de remasters uitkomen, maar die zijn in augustus 2018 al released.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 15:08

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
@Koekiemonsterr

[ Voor 12% gewijzigd door Richard op 18-06-2019 14:35 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:42

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Misschien ook leuk om vanuit Tweakers iets te melden over de fuckery die zich nu afspeelt bij de backers? Daarmee doel ik op de belofte voor het uitgeven van Steam, waarbij ze er nu een Epic exclusive van hebben gemaakt en geen refunds accepteren?

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Richard schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 10:24:
nieuws: Shenmue III is uitgesteld tot 19 november

[...]

[...]

Linkje in bovenstaande quote verwijst naar een verkeerde URL; verder lijkt de zinsopbouw of augustus 2019 de remasters uitkomen, maar die zijn in augustus 2018 al released.
Oh ja, fixt! Die link klopt overigens wel. Kijk maar op die Kickstarter-pagina, iets naar onderen zie je een berichtje over het uitstel naar 19 november.
Yariva schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:42:
Misschien ook leuk om vanuit Tweakers iets te melden over de fuckery die zich nu afspeelt bij de backers? Daarmee doel ik op de belofte voor het uitgeven van Steam, waarbij ze er nu een Epic exclusive van hebben gemaakt en geen refunds accepteren?
Ja ik zag dat nieuws ook langs komen, maar dat speelde geloof ik rond 10 juni en kwam dus ruim na dat nieuws over het uitstel van Shenmue III. Misschien nog wel zelfstandig bericht waard als er nog een actuele aanleiding volgt. Op 14 juni was er nog een bericht dat ze 'luisteren' naar de feedback en ze zeggen met zoveel woorden dat er een oplossing zal volgen. Zodra die er is, kan dat wel reden zijn voor een bericht.

[ Voor 39% gewijzigd door Koekiemonsterr op 18-06-2019 15:19 ]