Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Verwijderd
Koop gewoon een simpel socket 7 pentium 1 koeler en draai de fan los van het koelblokje. Vervolgens de losse fan op het koelblokje van de V770 monteren met een zelftapper en je bent goedkoop klaar...
Suc6
Suc6
Verwijderd
Op de mijne zit een 486 koelblokje en ja.... hoe weet ik of hij te warm word ? de heatsink voelt niet warm aan ofzo....
Als de heatsink niet warm aanvoelt moet je maar eens de pcb aanraken aan de achterkant van de core is dat ook niet warm dan ga je goed, maar is dat veel warmer dan de heatsink dan doet je heatsink het niet goed
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Thx allemaal
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
uhm een ongelooflijk domme vraag waarschijnlijk
maar wat is een zelftapper ???
Thnx
Thnx
ThaBuz: gewoon een schroef die zelftappend is, ofwel met een puntje (vergelijk het maar met een spaanplaatschroef)
Ik heb eergisteren die V770 een koeler gegeven.....
Om dat ding sap te kunnen geven heb ik een "grote" vierpins power_plug van zijn kabeltjes geknipt..hetzelfde gedaan met de connector van de socket7 (pentium) koeler.....de zwarte met de zwarte verbonden met een kroonsteentje en....nu komt het.....het rode kabeltje van de cooler verbonden met de GELE van de eerder genoemde power_connector. De gele is namelijk 12V en de rode is 5V....
Geheel loopt nu fabeltastisch op 150/180!!!
Succes!!
Om dat ding sap te kunnen geven heb ik een "grote" vierpins power_plug van zijn kabeltjes geknipt..hetzelfde gedaan met de connector van de socket7 (pentium) koeler.....de zwarte met de zwarte verbonden met een kroonsteentje en....nu komt het.....het rode kabeltje van de cooler verbonden met de GELE van de eerder genoemde power_connector. De gele is namelijk 12V en de rode is 5V....
Geheel loopt nu fabeltastisch op 150/180!!!
Succes!!
reserveringshouder Tesla Model 3
Pagina: 1