koeling Viper V770

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:22

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een fan om op mijn V770 (non ultra) te plaatsen. Heeft iemand suggesties welke ik daar het beste voor kan nemen en/of een site waar ik die kan vinden.

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Verwijderd

Koop gewoon een simpel socket 7 pentium 1 koeler en draai de fan los van het koelblokje. Vervolgens de losse fan op het koelblokje van de V770 monteren met een zelftapper en je bent goedkoop klaar...

Suc6

Verwijderd

zorg voor een goede koeling en luchtcirculatie want deze kaart wordt warmer dan je denkt

Verwijderd

Op de mijne zit een 486 koelblokje en ja.... hoe weet ik of hij te warm word ? de heatsink voelt niet warm aan ofzo....

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
Als de heatsink niet warm aanvoelt moet je maar eens de pcb aanraken aan de achterkant van de core is dat ook niet warm dan ga je goed, maar is dat veel warmer dan de heatsink dan doet je heatsink het niet goed

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
Thx allemaal :)

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

• ThaBuz
  • Laatst online: 04-05 06:46
uhm een ongelooflijk domme vraag waarschijnlijk :) maar wat is een zelftapper ???
Thnx

• BeaM-R

BeaM-R

Powerrrrr

Topicstarter
ThaBuz: gewoon een schroef die zelftappend is, ofwel met een puntje (vergelijk het maar met een spaanplaatschroef) ;)

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Ik heb eergisteren die V770 een koeler gegeven.....

Om dat ding sap te kunnen geven heb ik een "grote" vierpins power_plug van zijn kabeltjes geknipt..hetzelfde gedaan met de connector van de socket7 (pentium) koeler.....de zwarte met de zwarte verbonden met een kroonsteentje en....nu komt het.....het rode kabeltje van de cooler verbonden met de GELE van de eerder genoemde power_connector. De gele is namelijk 12V en de rode is 5V....

Geheel loopt nu fabeltastisch op 150/180!!!

Succes!!

reserveringshouder Tesla Model 3

Pagina: 1