Toon posts:

Playstation 4 Gaming Monitor Advies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Gaming Monitor voor de PS4

Wat is je budget?
150 Max.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb 8 jaar lang op een LG Monitor gespeeld, maar die heeft het nu begeven.
Ik heb niet echt voorkeuren, als je er maar goed FIFA op kan spelen.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is puur en alleen voor FIFA. Wil er eventueel wel rekening mee houden voor als er een nieuwe Ps4Pro/PS5 komt.

Alvast bedankt!:)

Beste antwoord (via Verwijderd op 10-06-2019 22:35)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:26:
Wil zelf wel gaan kijken, maar waar moet ik dan naar kijken? Qua ms, hz, etc.

Je ziet wel dingen voorbij komen voor Call of duty, Fortnite, maar telt fifa daar dan ook onder?
Zoek eens naar reviews (Google) of forum-posts (hier op GoT) voor monitoren voor een PS4 Pro.

Dat ding kan bepaalde zaken uitspugen; ga er maar vanuit dat "bijna alle games" dat doen en zeker een PS5. Zoals ik eerder aangaf; minstens HDMI2.0, resolutie van 3840x2160, waarschijnlijk een respons rate van minder dan 16ms en "dus" een refresh-rate van 60Hz of hoger.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

• MAX3400

MAX3400

Dus een 4K monitor, respons < 16ms, HDMI2.0 sowieso.

Nope, Pricewatch geeft 0 resultaten in jouw budget.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:10
Wat voor formaat wil je? Met je budget heb je niet veel keus

Verwijderd

Topicstarter
Qua formaat maakt het me niet heel veel uit. Bij 200eu, heb je dan wel iets? Las iets over BenQ monitors maar heb er daadwerkelijk 0.0 verstand van

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:16:
Qua formaat maakt het me niet heel veel uit. Bij 200eu, heb je dan wel iets?
Ook niet.

Waarom kijk je zelf niet in Pricewatch naar wat wel binnen budget valt? Kan je daarna rustig reviews gaan lezen van die monitoren.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:16:
Qua formaat maakt het me niet heel veel uit. Bij 200eu, heb je dan wel iets? Las iets over BenQ monitors maar heb er daadwerkelijk 0.0 verstand van
Nope, onder de €200 staan er geen 4k-monitoren in de Pricewatch.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter

Je ziet wel dingen voorbij komen voor Call of duty, Fortnite, maar telt fifa daar dan ook onder?

Acties:
  • Beste antwoord

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:26:

Zoek eens naar reviews (Google) of forum-posts (hier op GoT) voor monitoren voor een PS4 Pro.

Dat ding kan bepaalde zaken uitspugen; ga er maar vanuit dat "bijna alle games" dat doen en zeker een PS5. Zoals ik eerder aangaf; minstens HDMI2.0, resolutie van 3840x2160, waarschijnlijk een respons rate van minder dan 16ms en "dus" een refresh-rate van 60Hz of hoger.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik hier weer even op terug kom.

Ben nog steeds opzoek maar heb veel goeie dingen gelezen over de benq zowie rl2755t, maar die heeft geen resolutie van 3840x2160, is dat erg ?

• 418O2
Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2019 @ 21:53:
Sorry dat ik hier weer even op terug kom.

Ben nog steeds opzoek maar heb veel goeie dingen gelezen over de benq zowie rl2755t, maar die heeft geen resolutie van 3840x2160, is dat erg ?
Je moet de beste monitor voor je budget zoeken en die heeft vast geen 4k. Dus is dat erg, nee.

• MAX3400

MAX3400

418O2 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 17:44:
[...]

Je moet de beste monitor voor je budget zoeken en die heeft vast geen 4k. Dus is dat erg, nee.
Je doet je nick eer aan (positief); je hebt gelijk dat je de beste monitor binnen budget kan zoeken. Maar als je daar een 4K-input aan zou willen hangen (zoals een PS5), dan is het zonde dat je geen 3840x2160 aanschaft (of hogere resolutie). :)

• 418O2
MAX3400 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 17:52:
[...]

Je doet je nick eer aan (positief); je hebt gelijk dat je de beste monitor binnen budget kan zoeken. Maar als je daar een 4K-input aan zou willen hangen (zoals een PS5), dan is het zonde dat je geen 3840x2160 aanschaft (of hogere resolutie). :)
Als je voor 150 euro een monitor moet kopen mag je niet klagen met goede kleurweergave en ditto response tijden.

Als je zo weinig te besteden hebt is er weinig keus. Dan kan je beter nu iets goeds kopen voor het geld en tegen de tijd dat je een ps5 hebt een 4k monitor zoeken

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01-2025
Mijn inziens heeft 4k ook weinig nut (hdr daargelaten) bij kleine monitoren of een relatieve grote kijkafstand (bijvoorbeeld 65" tv en meer dan 3 meter er van af zittend).

Kijkhoeken zijn bij een monitor dan ook niet al te belangrijk, omdat je er als het goed is toch recht voorzit. Focus je dus op input lag en kleurweergave (en zwart / blacklight bleeding) en motion resolution.
Pagina: 1