Ipad Pro Barcode scanner via camera

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:14
Goedendag Tweakers,

Ik was opzoek naar een handige app waarmee ik barcodes kan scannen. Ik kwam de volgende app tegen: ScanKey.

Deze app doet alles wat ik wil het enige waar ik op vast loop is het volgende: Wanneer ik deze app als toetsenbord wil gebruiken moet ik het volledig toegang geven tot wat ik typ etc.

Maar mijn vraag is, in hoeverre klopt dit? Betreft dit enkel wat de app scant of ook wat ik typ met de echte toetsenbord van ios?

Ik wil natuurlijk niet een keylogger geinstalleert hebben.

Via Google vind ik voornamelijk tegenstrijdige info. De ene site heeft aan dat de app enkel kan loggen wat er met die toetsenbord getypt wordt. (In dit geval dus enkel barcodes zien). De andere site heeft aan dat ze alles kunnen zien. Ongeacht of je die toetsenbord gebruik of niet

[ Voor 21% gewijzigd door Jboy1991 op 10-06-2019 18:45 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Geef je het keyboard volledige toegang dan geld dat voor dit Keyboard. Niet voor het default keyboard en al helemaal geen keylogger :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:14
Donstil schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:48:
Geef je het keyboard volledige toegang dan geld dat voor dit Keyboard. Niet voor het default keyboard en al helemaal geen keylogger :)
Ah super. En dit weet je heel zeker? Omdat ik hier nogal tegenstrijdige info over lees. En juist Apple waarschuwt als je het op volledig toegang zet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jboy1991 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:49:
Ah super. En dit weet je heel zeker? Omdat ik hier nogal tegenstrijdige info over lees. En juist Apple waarschuwt als je het op volledig toegang zet
Apple waarschuwt hier binnen iOS voor maar deze waarschuwing gaat heel duidelijk over het keyboard welke op dat moment geïnstalleerd wordt of wordt toegestaan.

Dat keyboard kan verder geen aanslagen van het standaard keyboard zien. Wel kan het zijn dat het keyboard copy/past informatie krijgt.

Zie ook de informatie link onder het knopje waar je toestemming mee geeft in iOS.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans