Wijziging User Review - cornespies kornelisjann

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kornelisjann
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-09 00:59
Situatie
Ik heb een veiling gewonnen van een product van laten we zeggen Meneer C.

Ik stuur zodra ik de veiling heb gewonnen een DM naar C, pas na twee dagen en tussentijds tweemaal verzoeken, krijg ik een berichtje terug dat ik later die dag nog een reactie krijg.

Nou goed, volgende dag is aangebroken en heb nog steeds geen reactie terug. Ik laat C weten dat als ik vandaag niks zou horen ik af zie van de koop. Wederom verstrijkt er een dag waarop ik besluit een negatieve review achter te laten op C's profiel voor slechte communicatie.

C reageert later die dag plotsklaps met een negatieve review terug, met de reden dat ik meer begrip moet hebben voor dat het iets langer had geduurd, maar erkent ook deels dat het zijn fout is...

Probleem
... echter krijg ik 1 ster voor communicatie terug, terwijl ik van mening ben dat deze onterecht is wegens nalatigheid van C.

Gepoogde oplossing
C heeft voorgesteld om elkanders negatieve beoordeling te laten verwijderen, welks voorstel ik heb afgewezen daar ik het onterecht vind dat ik hier hard afgestraft word.

Nou is mijn vraag, wat valt hieraan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veilingen zijn niet bindend op Tweakers. Beide partijen hadden geen reviews mogen achterlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 17:18:
Veilingen zijn niet bindend op Tweakers. Beide partijen hadden geen reviews mogen achterlaten.
Dat had al niet eens gemogen omdat er geen transactie gedaan was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zucht... jullie zouden ons het leven een stuk makkelijker kunnen maken door de spelregels van de user reviews nog eens goed door te nemen. Zoals hierboven al gesteld: geen transactie = geen review. Ik heb beide dus verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.