Ik zoek een?
Ik zoek een monitor arm om mijn Ultrawide beeldscherm Acer predator x34p naar achteren te krijgen.
De voet is behoorlijk groot en ik denk dit op te kunnen lossen met een monitor arm.
Omdat ik mijn bureau wel eens verplaats, wil ik een monitor arm die ik aan mijn bureau kan klemmen en niet eentje die ik tegen de muur moet monteren.
Misschien dat ik 2 losse deskmounts koop.
1 voor mijn ultrawide en 1 voor mijn 27 inch asus monitor.
Maar ik zoek voornamelijk een manier om mijn ultrawide acer predator x34p te monteren aan een monitor arm, zodat ik geen last heb van de poten die er nu onder zitten.
Geeft een cleaner look en meer ruimte op mijn bureau.
Nadeel is dat ik geen enkele monitor arm tegen kom die mijn specificaties heeft.
Gewicht en beeldscherm formaat is lastig te vinden en dus misschien dat iemand hier verder ervaring heeft ?
Wat is je budget?
Ik heb geen limiet op mijn budget, natuurlijk gewoon het beste prijs kwaliteit verhouding
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
In een andere topic ben ik deze tegen gekomen:
pricewatch: V7 Touch Adjust Monitor Mount
Nadeel is dat deze poot Grijs is en het liefst zoek ik een zwarte monitor arm.
Ook gaat mijn voorkeur uit naar een monitor arm die niet heel ver naar achteren gaat. want dan moet ik weer veel ruimte tussen mijn bureau en muur laten.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Er gaat dus een Acer predator x34p ultrawide monitor aangesloten worden en de monitor arm moet vast geklemd kunnen worden aan mijn Ikea tafelblad.
https://www.ikea.com/nl/n...ducts/80251141/#/80251358
Ik zoek een monitor arm om mijn Ultrawide beeldscherm Acer predator x34p naar achteren te krijgen.
De voet is behoorlijk groot en ik denk dit op te kunnen lossen met een monitor arm.
Omdat ik mijn bureau wel eens verplaats, wil ik een monitor arm die ik aan mijn bureau kan klemmen en niet eentje die ik tegen de muur moet monteren.
Misschien dat ik 2 losse deskmounts koop.
1 voor mijn ultrawide en 1 voor mijn 27 inch asus monitor.
Maar ik zoek voornamelijk een manier om mijn ultrawide acer predator x34p te monteren aan een monitor arm, zodat ik geen last heb van de poten die er nu onder zitten.
Geeft een cleaner look en meer ruimte op mijn bureau.
Nadeel is dat ik geen enkele monitor arm tegen kom die mijn specificaties heeft.
Gewicht en beeldscherm formaat is lastig te vinden en dus misschien dat iemand hier verder ervaring heeft ?
Wat is je budget?
Ik heb geen limiet op mijn budget, natuurlijk gewoon het beste prijs kwaliteit verhouding
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
In een andere topic ben ik deze tegen gekomen:
pricewatch: V7 Touch Adjust Monitor Mount
Nadeel is dat deze poot Grijs is en het liefst zoek ik een zwarte monitor arm.
Ook gaat mijn voorkeur uit naar een monitor arm die niet heel ver naar achteren gaat. want dan moet ik weer veel ruimte tussen mijn bureau en muur laten.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Er gaat dus een Acer predator x34p ultrawide monitor aangesloten worden en de monitor arm moet vast geklemd kunnen worden aan mijn Ikea tafelblad.
https://www.ikea.com/nl/n...ducts/80251141/#/80251358
Angelo NL / Global Cargo VTC