Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke monitor arm (Desk mount) voor Acer predator x34p

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 20:27

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Topicstarter
Ik zoek een?
Ik zoek een monitor arm om mijn Ultrawide beeldscherm Acer predator x34p naar achteren te krijgen.
De voet is behoorlijk groot en ik denk dit op te kunnen lossen met een monitor arm.
Omdat ik mijn bureau wel eens verplaats, wil ik een monitor arm die ik aan mijn bureau kan klemmen en niet eentje die ik tegen de muur moet monteren.

Misschien dat ik 2 losse deskmounts koop.
1 voor mijn ultrawide en 1 voor mijn 27 inch asus monitor.
Maar ik zoek voornamelijk een manier om mijn ultrawide acer predator x34p te monteren aan een monitor arm, zodat ik geen last heb van de poten die er nu onder zitten.
Geeft een cleaner look en meer ruimte op mijn bureau.
Nadeel is dat ik geen enkele monitor arm tegen kom die mijn specificaties heeft.
Gewicht en beeldscherm formaat is lastig te vinden en dus misschien dat iemand hier verder ervaring heeft ?

Wat is je budget?
Ik heb geen limiet op mijn budget, natuurlijk gewoon het beste prijs kwaliteit verhouding

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
In een andere topic ben ik deze tegen gekomen:
pricewatch: V7 Touch Adjust Monitor Mount
Nadeel is dat deze poot Grijs is en het liefst zoek ik een zwarte monitor arm.
Ook gaat mijn voorkeur uit naar een monitor arm die niet heel ver naar achteren gaat. want dan moet ik weer veel ruimte tussen mijn bureau en muur laten.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Er gaat dus een Acer predator x34p ultrawide monitor aangesloten worden en de monitor arm moet vast geklemd kunnen worden aan mijn Ikea tafelblad.
https://www.ikea.com/nl/n...ducts/80251141/#/80251358

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

Alle reacties

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Topicstarter
niemand een suggestie ?

• Wekko306
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 20:22
@Pykow ik zou eens kijken naar de Arctic Z1-3D.
Ik heb zelf de wall mount variant en die bevalt erg goed. Deze uitvoering kan ook een monitor van jouw formaat en gewicht aan, dus lijkt me een goede keuze. Doordat hij zo flexibel te verstellen is kan je hem altijd in een goede positie hangen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 20:14
ik heb de Z2-3D icm een AW3418 en een U2711.
De U2711 is eigenlijk iets aan de zware kant, maar op zich gaat het prima. De UWD is lichter en is geen enkel probleem.

Hier een plaatje:

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Topicstarter
rachez schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:15:
ik heb de Z2-3D icm een AW3418 en een U2711.
De U2711 is eigenlijk iets aan de zware kant, maar op zich gaat het prima. De UWD is lichter en is geen enkel probleem.

Hier een plaatje:

[Afbeelding]
Zo iets zoek ik inderdaad. alvast bedankt voor de tip

• ronald92
  • Registratie: november 2015
  • Niet online
Ik haak even aan bij dit topic omdat ik opzoek ben naar een monitor arm en bijna identieke hardware / toepassing heb.

echter heb ik wat aanvullende criteria. Ik zoek een monitor arm voor mijn ultrawide met het gasveren systeem. Ik pas de monitor/ computer op verschillende manieren toe waardoor ik veel met het beeldscherm aan het heen en weer stellen ben op het moment.

graag heb ik een wat langere arm zodat ik op grotere afstand wat kan afstellen (dus ver naar voren of erg hoog van af het bureau gezien)

(indien het als vervelend wordt beschouwd dat ik op dit topic aansluit maak ik wel een eigen, in eerste instantie vind ik het zonde om meerdere bijna identieke topics te maken)

• Wekko306
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 20:22
@ronald92 het is niet helemaal de bedoeling om je eigen zoektocht toe te voegen aan dit topic, maar de bovengenoemde opties passen ook bij jouw wensen. De Arctic systemen met gasveer werken imho erg prettig en zijn goed te verstellen.

Wekko306 wijzigde deze reactie 14-06-2019 12:07 (22%)

• Xtr3me4me
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16:45

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb dezelfde monitor als jij hebt en ik gebruik ook een monitorstand vanwege de poten eronder.

Mijn monitor stand is een Vision Mounts VM D11 Monitorbeugel. Gekocht via bol.com
Werkt perfect aangezien ik zelf geen gewoon bureau heb maar een gamersbureau, moest ik wel een monitorstand nemen.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Topicstarter
ronald92 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:50:
Ik haak even aan bij dit topic omdat ik opzoek ben naar een monitor arm en bijna identieke hardware / toepassing heb.

echter heb ik wat aanvullende criteria. Ik zoek een monitor arm voor mijn ultrawide met het gasveren systeem. Ik pas de monitor/ computer op verschillende manieren toe waardoor ik veel met het beeldscherm aan het heen en weer stellen ben op het moment.

graag heb ik een wat langere arm zodat ik op grotere afstand wat kan afstellen (dus ver naar voren of erg hoog van af het bureau gezien)

(indien het als vervelend wordt beschouwd dat ik op dit topic aansluit maak ik wel een eigen, in eerste instantie vind ik het zonde om meerdere bijna identieke topics te maken)
Als ik eerlijk ben, spreekt mij dat ook aan.
een monitor arm waarbij ik mijn monitor arm naar achter kan zetten of naar voren kan halen.
bijvoorbeeld wanneer ik een steeringwheel aansluit aan mijn bureau, zit je wat meer naar achteren en is het fijn om het scherm dichterbij te kunnen halen. (al is het maar 15 cm naar voren)
Xtr3me4me schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 12:09:
Ik heb dezelfde monitor als jij hebt en ik gebruik ook een monitorstand vanwege de poten eronder.

Mijn monitor stand is een Vision Mounts VM D11 Monitorbeugel. Gekocht via bol.com
Werkt perfect aangezien ik zelf geen gewoon bureau heb maar een gamersbureau, moest ik wel een monitorstand nemen.
Mooie stand en fijn om te horen dat je exact dezelfde monitor hebt.
Geeft mij vertrouwen dat er een mooie zwarte monitor arm is die geschikt is.

Wat ik ook lastig vindt is dat ik nu 2 monitoren heb.
1x Acer Predator x34p en de Asus monitor van 27inch.
zijn dus 2 grote schermen en op foto / internet is het lastig te zien welke monitor arm genoeg gewicht kan dragen en goed naast elkaar te zetten zijn (de Asus mag natuurlijk goed schuin staan zoals op de foto in deze topic)

• Xtr3me4me
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16:45

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Pykow schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:28:
[...]

een monitor arm waarbij ik mijn monitor arm naar achter kan zetten of naar voren kan halen.
bijvoorbeeld wanneer ik een steeringwheel aansluit aan mijn bureau, zit je wat meer naar achteren en is het fijn om het scherm dichterbij te kunnen halen. (al is het maar 15 cm naar voren)

[...]

zijn dus 2 grote schermen en op foto / internet is het lastig te zien welke monitor arm genoeg gewicht kan dragen en goed naast elkaar te zetten zijn (de Asus mag natuurlijk goed schuin staan zoals op de foto in deze topic)
Vision mount heeft verschillende soorten en voor verschillende grootte. Als het goed is kun je dat zien op de website.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• ronald92
  • Registratie: november 2015
  • Niet online
Pykow schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 17:28:
[...]

[...]

Ik heb ook de "sim rig" die ik aanschuift bij het bureau en zo aan het racen ben.. Makkelijkste kwa ruimte en het aansluiten van hardware zonder dat je je hardware voor 1 doel kan gebruiken (dus alleen voor racen of alleen desktop)
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True