Mijn vraag
Ik maak al een aantal weken gebruik van 3 monitoren. 1 is aangesloten met DisplayPort de ander met hdmi en de 3e met hdmi->usb-c. Dit allemaal op mijn RTX 2070 van msi. Dit werkte prima, tot ik zojuist mijn pc aan zette en mijn scherm waar convertor(hdmi->usb-c) tussen zit geen beeld geeft.
Rechts onder in beeld de melding:
Display connection might ben limited.
Make sure the displayport device you're connecting to is supported by your pc.
De twee schermen zonder de adapter/convertor er tussen werken prima.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
MSI RTX 2070
Trust HDMI->usb-c adapter
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd mijn andere scherm die met HDMI aangesloten is via de adapter aan te sluiten op USB-c maar dit zorgt voor hetzelfde probleem. Gister werkte alles nog. Opnieuw opstarten brengt er ook geen verandering in. Ik heb al een rollback op de drivers van mijn videokaart gedaan en geprobeerd in windows te trouble shooten op hardware. Maar niet wil werken.
...
Ik hoop dat jullie hier het antwoord op weten, alvast bedankt.
Ik maak al een aantal weken gebruik van 3 monitoren. 1 is aangesloten met DisplayPort de ander met hdmi en de 3e met hdmi->usb-c. Dit allemaal op mijn RTX 2070 van msi. Dit werkte prima, tot ik zojuist mijn pc aan zette en mijn scherm waar convertor(hdmi->usb-c) tussen zit geen beeld geeft.
Rechts onder in beeld de melding:
Display connection might ben limited.
Make sure the displayport device you're connecting to is supported by your pc.
De twee schermen zonder de adapter/convertor er tussen werken prima.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
MSI RTX 2070
Trust HDMI->usb-c adapter
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd mijn andere scherm die met HDMI aangesloten is via de adapter aan te sluiten op USB-c maar dit zorgt voor hetzelfde probleem. Gister werkte alles nog. Opnieuw opstarten brengt er ook geen verandering in. Ik heb al een rollback op de drivers van mijn videokaart gedaan en geprobeerd in windows te trouble shooten op hardware. Maar niet wil werken.
...
Ik hoop dat jullie hier het antwoord op weten, alvast bedankt.