Is het mogelijk om een Outlook 2016 installatie over te zetten naar een nieuwe/andere PC, of nieuwe installatie op een manier die echt altijd werkt?
Ik weet dat ik PST bestanden kan kopiëren, backuppen e.d. Maar op de een of andere manier krijg ik het nooit 1-op-1 precies hetzelfde overgezet zoals het was.
Ik heb Outlook 2016 met meerdere accounts (3 emailadressen met 3 POP accounts) die verschillende PST bestanden gebruiken.
Ik heb al op verschillende websites gezocht, maar overal zie ik hetzelfde:
1. Backup maken met export
2. Nieuwe installatie doen
3. Account opnieuw instellen en koppellen aan PST backups
Al bij stap 1 gaat het fout. De gekoppelde PST's zijn in totaal bijna 20gb. En als ik een export doe is de backup.pst slechts 6,5 Gb? Dus volgens mij maakt Outlook alleen een backup van het hoofdbestand?
Is het inmiddels niet mogelijk om een complete backup te maken van alles precies zoals ik het nu heb draaien en dat terug te zetten? (liefst zonder 3rd party software (als die al bestaat)).
Ik heb allerlei dingen geprobeerd in het verleden, maar het is altijd een gek#t
Kan iemand mij helpen?
Ik weet dat ik PST bestanden kan kopiëren, backuppen e.d. Maar op de een of andere manier krijg ik het nooit 1-op-1 precies hetzelfde overgezet zoals het was.
Ik heb Outlook 2016 met meerdere accounts (3 emailadressen met 3 POP accounts) die verschillende PST bestanden gebruiken.
Ik heb al op verschillende websites gezocht, maar overal zie ik hetzelfde:
1. Backup maken met export
2. Nieuwe installatie doen
3. Account opnieuw instellen en koppellen aan PST backups
Al bij stap 1 gaat het fout. De gekoppelde PST's zijn in totaal bijna 20gb. En als ik een export doe is de backup.pst slechts 6,5 Gb? Dus volgens mij maakt Outlook alleen een backup van het hoofdbestand?
Is het inmiddels niet mogelijk om een complete backup te maken van alles precies zoals ik het nu heb draaien en dat terug te zetten? (liefst zonder 3rd party software (als die al bestaat)).
Ik heb allerlei dingen geprobeerd in het verleden, maar het is altijd een gek#t

Kan iemand mij helpen?