Toon posts:

X box one s of x

Pagina: 1
Acties:
  • 454 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel heeft mijn vriend de Xbox one en speelt hier voornamelijk fifa op. Echter heeft hij hem al behoorllijk lang en is het tijd voor een nieuwer model.
Het prijs verschil is echter behoorlijk tussen de xbox one s en xbox one x welke is het meest geschikt voor hem?
...
Voornamelijk Fifa. Soms spellen als call of duty, red redemptation.
...

Wat wij zelf denken is dat de x niet heel veel meerwaarde oplevert voor de games die hij speelt. Maar graag hoor ik jullie mening!
...

Dankjewel alvast. Ik hoop dat dit de goede manier is om te vragen ;)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Dat denk ik ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-09 16:12

bonzz.netninja

Niente baffi

Op de website van xbox (https://www.xbox.com/en-US/xbox-one?xr=shellnav) staat natuurlijk een prachtig overzichtje van de verschillen :) Daar had je uiteraard vast al gekeken...toch....echt?

De S zal geen verschil voor hem opleveren, behalve een ander kastje. De X is wat vlotter maar zou ik alleen doen als je een 4k tv hebt

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:45
ik zou gewoon de one s halen aangezien de opvolger ook al eind 2020 komt is het zonde om nu de one x te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 09:29:
Echter heeft hij hem al behoorllijk lang en is het tijd voor een nieuwer model.
Een xbox is geen slijtageonderdeel, dus vervangen is niet nodig. Wacht lekker op het echt nieuwe model, dan merk je tenminste echt verschil :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ruudox schreef op maandag 10 juni 2019 @ 09:34:
ik zou gewoon de one s halen aangezien de opvolger ook al eind 2020 komt is het zonde om nu de one x te halen
Want de One S kan geen native 2160p60 uitspugen en de One X wel?

Dat er een nieuwe Xbox aankomt volgend jaar (die trouwens, voor maximale prestaties & beelden, een investering van enkele duizenden Euro's nodig heeft), doet niets af aan het feit dat alle games altijd op alle generaties console van Microsoft speelbaar zijn (in mooiere / mindere kwaliteit).

Persoonlijk, als ik niet al te veel eisen heb qua games maar wel "een 4K TVtje heb staan" en "wel eens een UHD-schijfje of Netflix wil kijken" en "net ff wat rapper wil gamen", zou ik een One X neerzetten. De interne verschillen zijn groot zat om de "oude One en de huidige S" voorbij te streven maar tegelijkertijd is dat ding geen overkill ten opzichte van het komend model.

Just my 2 cents...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dat denk je wel, bedoel je waarschijnlijk.

@OP: niet in de fanboy uit te hangen ofzo, maar ook aan een PS4 gedacht om wat van de exclusieve meuk te spelen? Die speelt ook FIFA af namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knip, off-topic en onnodig.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2019 21:50 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.