Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga met mijn nieuwe pc vooral gamen, de pc is bedoelt voor spellen zoals fortnite rocket league en straks de nieuwe call of duty
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max 300 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee helaas niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb al een lijstje gemaakt met spullen die ik gevonden heb
dus bij deze:
LGA 1356 MOBO €40
intel xeon E5 2430 €45
16GB DDR3 €25
rx 470 4GB €75
fractal design focus g Behuizing €53
corsair 650W voeding €24
hyper 212 evo €15
500 GB harde schijf €10
240 GB ssd €25
Totaal: €287
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen voorkeur voor bepaalde merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet perse zolang de games die hierboven staan maar op 1080p medium settings draait
Ga je overklokken?
nee hier ben ik nog iets te nieuw voor
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag zien dat de build gecontroleerd wordt op fouten in compatibiliteit en of deze videokaart voldoende is voor mijn eis. en ik zou ook graag willen weten of de voeding voldoende stroom leverd
p.s.
ik heb nog nooit wat op dit forum gepost dus mocht ik iets verkeerd hebben gedaan dan zou ik dat graag willen weten aangezien ik graag meer op het forum zou willen vragen
dankjewel alvast
Ik ga met mijn nieuwe pc vooral gamen, de pc is bedoelt voor spellen zoals fortnite rocket league en straks de nieuwe call of duty
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max 300 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee helaas niet
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik heb al een lijstje gemaakt met spullen die ik gevonden heb
dus bij deze:
LGA 1356 MOBO €40
intel xeon E5 2430 €45
16GB DDR3 €25
rx 470 4GB €75
fractal design focus g Behuizing €53
corsair 650W voeding €24
hyper 212 evo €15
500 GB harde schijf €10
240 GB ssd €25
Totaal: €287
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen voorkeur voor bepaalde merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet perse zolang de games die hierboven staan maar op 1080p medium settings draait
Ga je overklokken?
nee hier ben ik nog iets te nieuw voor
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag zien dat de build gecontroleerd wordt op fouten in compatibiliteit en of deze videokaart voldoende is voor mijn eis. en ik zou ook graag willen weten of de voeding voldoende stroom leverd
p.s.
ik heb nog nooit wat op dit forum gepost dus mocht ik iets verkeerd hebben gedaan dan zou ik dat graag willen weten aangezien ik graag meer op het forum zou willen vragen
dankjewel alvast