wat is een goede goedkope telefoon voor video's kijken?

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigmundis
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15-07-2023
wat is een goede goedkope telefoon voor video's kijken?

Ik ben mijn vorige telefoon kwijt geraakt en wil graag een nieuwe telefoon kopen. ik wil maximaal 300 uitgeven maar het liefst zo min mogelijk. ik gebruik mijn telefoon voornamelijk om video's te kijken, te Whatsappen en om op Instagram te zitten. ik vind het ook leuk om foto's te maken en speel soms spelletjes. de selfie camera maakt mij niks uit (ik maak nooit selfies) dus ik heb het liefst een telefoon zonder selfiecamera (ik weet niet of die bestaat)
weet iemand of er een telefoon is die aan deze eisen voldoet?
alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Ja echt heel veel :/
Het is op tweakers wel de bedoeling om wat vooronderzoek te doen, kijk eerst eens in de pricewatch zou ik zeggen.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
Je zou eens de Xperia 10 kunnen overwegen. De scherm is voornamelijk gemaakt voor het kijken van video en films

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Rigmundis welkom op het forum.

Dit betreft aankoopadvies en hoort dus thuis in: Aankoopadvies Tablets en Telefoons. Echter voldoet je topic momenteel niet aan de wensen/eisen die we daaraan stellen, zie ook: Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons.

Ga dus even zelf op onderzoek uit, bijvoorbeeld in onze Pricewatch. Mocht je daarna wat opties hebben gevonden en nog twijfelen, open dan gerust een nieuw topic in de juiste sectie.

We kunnen je dan een stuk beter adviseren.

Dit topic is gesloten.