Hallo T W E E K E R S, Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon nadat mijn Nokia 5 Gebricked't werd. Ik ben op zoek naar telefoon waar de Bootloader mogelijk te unlocken is want, ik ben een power-user en HMD doet te lang om modificaties toe te laten.
Vraag
Alle reacties
Budget?
Regio?
Eisen?
Wensen?
Wat al op het oog?
Welke absoluut niet?
Het is "Tweakers...
Regio?
Eisen?
Wensen?
Wat al op het oog?
Welke absoluut niet?
Het is "Tweakers...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Regio = AmsterdamMAX3400 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:12:
Budget?
Regio?
Eisen?
Wensen?
Wat al op het oog?
Welke absoluut niet?
Het is "Tweakers...
Eisen = Camera kwaliteit is niet belangrijk CPU, RAM opslag wel
Wensen = Bootloader moet kunnen worden geopend (HMD beloofde dat nokia telefoons een unlockble
bootloader krijgen 2-3 jaar later NOG N I K S)
Wat al op het oog? = Fairphone maar die is te ver vandaan (Sinds ik woon in amsterdam)
Welke absoluut niet? = GEEN iphones, google/pixel, Samsung
Aangezien je geen budget lijkt te hebben en CPU, RAM en opslag belangrijk vindt... OnePlus 7 Pro, heeft Snapdragon 855, 12 GB RAM en 256 GB opslag
[ Voor 20% gewijzigd door P1nGu1n op 09-06-2019 21:27 ]
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Euh... Ik bedoelde welke band je smartphone moet ondersteunen...
1? 4? 200? Ik neem toch aan dat je wel weet hoeveel RAM je minstens in je smartphone wil hebben? Of op basis van benchmarks welke CPU en/of GPU je zou willen hebben?Eisen = Camera kwaliteit is niet belangrijk CPU, RAM opslag wel
Je weet dat bij enkele toestellen het unlocked van de bootloader meteen een aantal andere beperkingen oplegt? Die beperkingen vind je geen probleem dus?Wensen = Bootloader moet kunnen worden geopend (HMD beloofde dat nokia telefoons een unlockble
bootloader krijgen 2-3 jaar later NOG N I K S)
Sorry maar Amsterdam heeft sinds wanneer geen postbezorging meer?Wat al op het oog? = Fairphone maar die is te ver vandaan (Sinds ik woon in amsterdam)
Geen iPhone lijkgt me logisch; je post in het Android-forum. Geen Google lijkt me lastiger want die hebben Android gemaakt en gelicenseerd.Welke absoluut niet? = GEEN iphones, google/pixel, Samsung
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Mobile band is niet belangrijk voor mij, Ik ben niet een persoon die een mobile-data abonnement nodig hebtMAX3400 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 21:23:
[...]
Euh... Ik bedoelde welke band je smartphone moet ondersteunen...
[...]
1? 4? 200? Ik neem toch aan dat je wel weet hoeveel RAM je minstens in je smartphone wil hebben? Of op basis van benchmarks welke CPU en/of GPU je zou willen hebben?
[...]
Je weet dat bij enkele toestellen het unlocked van de bootloader meteen een aantal andere beperkingen oplegt? Die beperkingen vind je geen probleem dus?
[...]
Sorry maar Amsterdam heeft sinds wanneer geen postbezorging meer?
[...]
Geen iPhone lijkgt me logisch; je post in het Android-forum. Geen Google lijkt me lastiger want die hebben Android gemaakt en gelicenseerd.
minimaal 3GB RAM, de CPU moet ten minste Dual-core zijn en als OPSLAG minimaal 10 GB
Ja, ik weet dat er beperkingen zijn.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()