Toon posts:

oude monitor op geforce gtx 1050 ti

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal ik heb een vraagje over mijn beeldscherm en dat is:

Mijn oude Dell beeldscherm heeft vga en DVI D aansluiting en mijn geforce gtx 1050 ti heeft 3 aansluitingen
namelijk DVI-D HDMI en displayport, ik heb al een scherm die op HDMI aangesloten is en wil graag mijn oude Dell scherm op DVI D aansluiten als 2e scherm... kan dat of is het scherm te oud en moet ik een nieuwe kopen?
...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2019 16:44 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 09-06-2019 17:40)

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-10 14:15
Verwijderd schreef op zondag 9 juni 2019 @ 17:00:
[...]

wat is een single link kabel hoe ziet die eruit ik dagt dat een dual link goed was en mijn monitor is lager dan 1920x1200 denk ik
In een dual link kabel zijn alle externe pinnen ook intern doorverbonden, bij een single link niet.

Probleem is alleen dat je van een kabel alleen weet dat het een single link is als niet alle pinnen in de connector aanwezig zijn. Je hebt echter ook kabels waar alle connectors in zitten, maar intern is het dan niet aangesloten, dan lijkt het extern dus dual link, maar is in werkelijkheid single link.

Omdat je resolutie onder de 1920x1200 is, maakt het niet uit of je single of dual hebt. Iedere DVI kabel is goed.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• White Feather
Mijn oude Dell beeldscherm heeft vga en DVI D aansluiting
mijn geforce gtx 1050 ti heeft 3 aansluitingen namelijk DVI-D HDMI en displayport
ik heb al een scherm die op HDMI aangesloten
En wat heb je zelf al geprobeerd?

Misschien moet je je Dell met DVI-D gewoon aansluiten op je 1050 Ti met DVD-D en kijken wat er gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog geen kabel gekocht wou alleeen weten of het kon voordat ik het koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
DVI-D gaat gewoon werken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dus gewoon een kabel DVI D dual link naar dvi d dual toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Feather
Verwijderd schreef op zondag 9 juni 2019 @ 16:50:
[...]

dus gewoon een kabel DVI D dual link naar dvi d dual toch?
Dat ligt aan je monitor.

Als de resolutie 1920x1200 is of lager, dan kom je al weg met een single link kabel. Daarboven zul je een dual link kabel moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
White Feather schreef op zondag 9 juni 2019 @ 16:57:
[...]

Dat ligt aan je monitor.

Als de resolutie 1920x1200 is of lager, dan kom je al weg met een single link kabel. Daarboven zul je een dual link kabel moeten hebben.
wat is een single link kabel hoe ziet die eruit ik dagt dat een dual link goed was en mijn monitor is lager dan 1920x1200 denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[...]

Kabels kan je Googlen of eens op allekabels.nl kijken.

Ga eerst een de handleiding van je monitor opsnuffelen; weet je exact typenummer, resolutie, refreshrate en elke aansluiting.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• White Feather
[...]

In een dual link kabel zijn alle externe pinnen ook intern doorverbonden, bij een single link niet.

Probleem is alleen dat je van een kabel alleen weet dat het een single link is als niet alle pinnen in de connector aanwezig zijn. Je hebt echter ook kabels waar alle connectors in zitten, maar intern is het dan niet aangesloten, dan lijkt het extern dus dual link, maar is in werkelijkheid single link.

Omdat je resolutie onder de 1920x1200 is, maakt het niet uit of je single of dual hebt. Iedere DVI kabel is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
White Feather schreef op zondag 9 juni 2019 @ 17:06:
[...]

monitor opgezocht en max resolutie is 1680 x 1050 @60Hz ik ga morgen gelijk een kabel halen :D ben blij datk geen nieuwe monitor hoef :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2019 17:18 ]

Pagina: 1