'lage' monitor aankoopadvies voor aan boord

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Niltag
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-01 09:56
Voor een relatief klein zithoekje aan boord van een schip ben ik op zoek naar monitor voor wat productief werk en af en toe wat gaming. Ik ga deze aansluiten op mijn xps 13.

Omdat er niet heel veel ruimte is vind ik een normale bureau-monitor te groot. Ik zoek eigenlijk een monitor van rond de 20/21 inch die op tafel kan staan 'zoals een laptop' dus zonder voet waardoor deze nog eens 10 centimeter boven het blad staat. Het is wat lastig uitleggen maar deze : https://tweakers.net/pric...nscreen-mb16ac-grijs.html

heeft er nog het meeste van weg maar is nog aan de kleine kant.

Aanvullende zou het mooi zijn als het scherm een minimalistisch design heeft (kleine bezels / aluminium) en dat het scherm stevig staat (voor wanneer het weer wat heftiger is).

Ik heb al flink wat monitors bekeken maar er zijn dusdanig veel modellen te koop dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik hoop dus dat iemand op basis van bovenstaande vraag een geschikt model te binnen schiet. Eventueel zou ik ook een los scherm met aftermarket standaard prima vinden (die het scherm tot op het blad kan laten zakken) maar ook daar is het aanbod gigantisch.

Alvast bedankt!

Alle reacties

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Wat je zoekt is een portable monitor, en die zijn nog niet zo heel goed te krijgen op de westerse markt. Je zou een poging kunnen doen op aliexpress, daar is een vrij grote selectie van die dingen te vinden.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Monitor met Vesa mount en een arm die je vast kan schroeven? Dan kan je een aardig flexibele opstelling maken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Niltag
johnkeates schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:23:
Wat je zoekt is een portable monitor, en die zijn nog niet zo heel goed te krijgen op de westerse markt. Je zou een poging kunnen doen op aliexpress, daar is een vrij grote selectie van die dingen te vinden.
Hoewel de link naar een portable monitor verwijst hoeft dit niet per se. Ik heb daar gewoon 230V en hij hoeft in principe niet van zijn plaats af.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En anders een hoogte verstelbare monitor die je omlaag kan schuiven zodat hij op je tafel staat?
categorie: Monitoren

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• rc5proxy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-01 00:19
Zet even foto van je zithoekje er bij misschien komen er dan wel verrassende ideeen boven waar je zelf nog niet aan had gedacht.

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-01 20:21
Kijk eens naar de tv's van Philips in die maten. Die hebben 2 minimale steuntjes onder het scherm. Ze hebben HDMI en vga, en als bonus ontvangen ze ook nog dvb-t2 voor die keer dat je tv wilt kijken.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Niltag schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:29:
[...]

Hoewel de link naar een portable monitor verwijst hoeft dit niet per se. Ik heb daar gewoon 230V en hij hoeft in principe niet van zijn plaats af.
Het punt is niet zo zeer dat jij niet perse een portable monitor zoekt, maar dat de fabrikanten die vormfactor monitoren 'portable' noemen. Als je dus meer van die compacte modellen zoekt moet je dus 'portable' als term gebruiken om ze te vinden.

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-10-2025

• Niltag
Tsurany schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:33:
En anders een hoogte verstelbare monitor die je omlaag kan schuiven zodat hij op je tafel staat?
categorie: Monitoren
Deze filter had ik even gemist in de pricewatch. Lijkt erop dat veel van deze inderdaad zeer laag kunnen. Bedankt. Ga er even doorheen struinen.

Heb overigens nu geen foto van het hoekje helaas. Zal ik binnenkort nog even maken.

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Waarom koop je geen 20/21/22 inch monitor van marktplaats/v&a? Kosten tegenwoordig werkelijk niks meer.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
De bedieningsknoppen zitten bij monitors vaak onderaan de onderste bezel. Het is erg lastig bedienen, bijvoorbeeld aan/uit, als de monitor in de laagste stand staat. Misschien is een kleine tv een optie, bijvoorbeeld pricewatch: Philips 22PFS5303 Zwart waarbij je en AB hebt voor de bediening.
Pagina: 1