Ik ben niet ervaren in het samenstellen van een nieuwe pc, maar wil dit wel gaan leren. Ik ben 12 jaar en mijn vader heeft het liefst dat ik een kant en klare pc koop, en ik wil er graag van proberen te leren zonder grote fouten te maken
Wat wil je op je computer gaan doen?
Games zoals fortnite, ark survival evolved. Ik wil er video's mee editen, renderen daarvoor gebruik ik videoPad en op youtube video's kijken.
Hoe duur mag de computer zijn?
De computer mag maximaal 700 euro kosten.
Heb je nog oude onderdelen?
Ik heb nog nooit een computer gebouwd en ik heb geen computer met oude onderdelen.
Wat zijn de onderdelen die je i gedachten heb?
Voor welk merk heb je een voorkeur?
De tutorial YouTube: Best $750 Gaming PC Build Guide - RX 580 Ryzen 5 2600 (w/ Benchmarks) (ik heb er een paar veranderingen aan gedaan ik weet niet of die goed zijn) op youtube maakte gebruik van een AMD systeem, maar ik hoorde ook dat intel ook heel goed is. Voor wat zal ik kiezen?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat de computer de meeste games 100+fps runt.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Of de onderdelen op elkaar aansluiten. Dat er niet een betere onderdelen in kunnen of die beter samenwerken. Of dat je me een andere aanpak adviseert.
Wat wil je op je computer gaan doen?
Games zoals fortnite, ark survival evolved. Ik wil er video's mee editen, renderen daarvoor gebruik ik videoPad en op youtube video's kijken.
Hoe duur mag de computer zijn?
De computer mag maximaal 700 euro kosten.
Heb je nog oude onderdelen?
Ik heb nog nooit een computer gebouwd en ik heb geen computer met oude onderdelen.
Wat zijn de onderdelen die je i gedachten heb?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 130,95 | € 130,95 |
| 1 | Moederborden | Asus Prime B450M-A | € 67,90 | € 67,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | € 191,52 | € 191,52 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 36,02 | € 36,02 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon TG4 (RGB leds) | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 LED | € 33,- | € 33,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS16G4D32AESE | € 77,99 | € 77,99 |
| 1 | Voedingen | EVGA 600W BQ | € 64,- | € 64,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 40,- | € 40,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 697,33 | ||
Voor welk merk heb je een voorkeur?
De tutorial YouTube: Best $750 Gaming PC Build Guide - RX 580 Ryzen 5 2600 (w/ Benchmarks) (ik heb er een paar veranderingen aan gedaan ik weet niet of die goed zijn) op youtube maakte gebruik van een AMD systeem, maar ik hoorde ook dat intel ook heel goed is. Voor wat zal ik kiezen?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat de computer de meeste games 100+fps runt.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Of de onderdelen op elkaar aansluiten. Dat er niet een betere onderdelen in kunnen of die beter samenwerken. Of dat je me een andere aanpak adviseert.