2e beeldscherm werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Specs:

AMD Ryzen 5 2600X
NVIDIA Geforce 1050ti
16GB RAM

Ik heb 2 beeldschermen waarvan er maar 1 het doet. Ik heb er 1 met VGA in mijn CPU zitten(die werkt NIET)
en de ander zit in de GPU(die werkt WEL)

ik heb er pas geleden een nieuwe CPU in laten zetten en vanaf toen heb ik dat probleem

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Niet zo gek, want jouw CPU heeft geen IGPU dus daar ga je nooit beeld uit krijgen. Je zult je tweede scherm ook gewoon op je GPU moeten aansluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Cpu heeft geen videochip dus er komt geen beeld uit de VGA van het moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 11:47
Mja dat dus.
De Ryzen 2200 en 2400 hebben bv wel een geintegreerde gpu (vega 8 & 11).
De 2600 en 2600x niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:53

nelizmastr

Goed wies kapot

Mooi tijd om afscheid te nemen van de VrijGeriatrischeAansluiting. Ouwe onscherpe rommel. Of een exotische adapter halen, zoals DP>VGA, DVI-D>VGA (dus geen standard DVI;DVI-I/A adapter!) of HDMI>VGA

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 20:18
nelizmastr schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 06:27:
Mooi tijd om afscheid te nemen van de VrijGeriatrischeAansluiting. Ouwe onscherpe rommel. Of een exotische adapter halen, zoals DP>VGA, DVI-D>VGA (dus geen standard DVI;DVI-I/A adapter!) of HDMI>VGA
Aan een adapter heeft hij nogsteeds geen kut, hij plugt de extra monitor namelijk niet in op de GPU maar op de moederbord aanslutiing en aangezien de 2600x geen IGPU heeft zul je dus nooit beeld gaan krijgen.

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
Welke aansluitingen heb je op je monitor?? En welke 1050Ti heb je precies???

pricewatch: MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G heeft bijvoorbeeld DP, DVI-D, HDMI

Dan kan je zelf kiezen hoe je het aansluit als je beide maar op je GPU aansluit en NIET op je moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dracoz schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 10:46:
[...]

Aan een adapter heeft hij nogsteeds geen kut, hij plugt de extra monitor namelijk niet in op de GPU maar op de moederbord aanslutiing en aangezien de 2600x geen IGPU heeft zul je dus nooit beeld gaan krijgen.
Die adapter moet je dan ook op je GPU aan gaan sluiten. Maar gezien die geen VGA meer hebben tegenwoordig kun je dat niet zonder adapter te doen.
Pagina: 1