Verwijderd
Waarschijnlijk in de HK. (HuisKamer)
Daar mag je denk ik nog niet in.
Lees de FAQ, en begin aub niet net als ik toen deed gigantisch te schreeuwen en te schelden...
Daar mag je denk ik nog niet in.
Lees de FAQ, en begin aub niet net als ik toen deed gigantisch te schreeuwen en te schelden...
Hij is naar de huiskamer gegaan (HK).
Daar heb je na 2 maanden registratie en 150 techposts recht op om te kijken.
Jij en ik hebben daar geen toegang toe. (Ik heb meer dan voldoende posts, niet genoeg regtijd)(nog 3 dagen voor mij en dan...... Kan ik weer op dit topic posten/kijken)
Overigens moet je een melding als dit in LieveAdjes (LA) posten.
Jij en ik hebben daar geen toegang toe. (Ik heb meer dan voldoende posts, niet genoeg regtijd)(nog 3 dagen voor mij en dan...... Kan ik weer op dit topic posten/kijken)
Verwijderd
Nog even en dan kun je deze ook niet meer vinden.... Deze wordt namelijk zodadelijk naar LA verplaatst.
Verwijderd
Op vrijdag 27 juli 2001 13:43 schreef Kirpeknots het volgende:
Hij is naar de huiskamer gegaan (HK).
LA?? wasdaDeze wordt namelijk zodadelijk naar LA verplaatst.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
geloof ditOp vrijdag 27 juli 2001 13:52 schreef markvt het volgende:
[..]
LA?? wasda
Lieve Adjes
Voor al je flames, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje.
--> [forum=15] <--
En inderdaad, je draad staat in de huiskamer
En inderdaad, je draad staat in de huiskamer
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1