Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Rugged Chromebook voor middelbare school

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Cavemania
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik ben op zoek naar een goede rugged Chromebook voor ongeveer 3 á 350 euro. Met name het stof en waterdicht zijn is van belang evenals de valbescherming. Nu heeft mijn dochter een HP Chromebook 11 G6 EE. Prima ding maar mijn zoon wil die liever niet hebben. Nu zag ik dat in januari de 11 G7 EE is aangekondigd. Dat lijkt me wel een mooie opvolger en prima voor mijn zoon. Weet iemand wanneer deze te koop zijn?

Of zijn er nog goede alternatieven in deze prijsklasse. Ik heb ze namelijk niet echt kunnen vinden.

Alle reacties

Verwijderd

Logische vraag is dan: wat maakt dat je zoon die liever niet wil hebben?
Wat zijn zijn wensen?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2019 10:51 ]

• Cavemania
De kleur. Op de G6 zit een gele rubber rand. Dat wil hij niet. Op zich wil ik wel aan zijn wensen tegemoet voor een andere kleur/Chromebook maar hij mij minimaal zelfde specs hebben als de G6 en touchscreen

[ Voor 3% gewijzigd door Cavemania op 09-06-2019 11:46 ]

Verwijderd

Heb je in de pricewatch gekeken bij 'alternatieven' ?
Die zou je kunnen vergelijken. Die functie is in de pricewatch aanwezig.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:09

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Zijn er geen generieke "rugged" hoesjes voor laptops? Voor tablets wel, maar die zijn wat makkelijker te beschermen omdat ze niet open en dicht hoeven te klappen....

• Cavemania
Verwijderd schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:55:
Heb je in de pricewatch gekeken bij 'alternatieven' ?
Die zou je kunnen vergelijken. Die functie is in de pricewatch aanwezig.
Daar had ik inderdaad al bij gekeken maar een rugged variant staat daar niet tussen zover ik kan beoordelen.

Een rugged hoes zou op zich een optie zijn maar heeft niet mijn voorkeur.

Niemand toevallig een idee wanneer de 11 G7 EE leverbaar is?

Verwijderd

pricewatch: Lenovo 500e Chromebook 81ES0005NH is een rugged chromebook
Voor de release van de HP zou ik hun een e-mail sturen, zo te zien had hij er in april al moeten zijn.
Pagina: 1